Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SM-Liigan finaalit Kärpät - Jokerit (ja pronssiottelu)

<< < (2/11) > >>

kapri:
Aivan sama kuka voittaa tai ketä ottaa pronssin. Kausi on ollut osaltani ohi jo jonkin aikaa  :( !!

Annilieh:

--- Lainaus käyttäjältä: le Magnifique - Huhtikuu 03, 2007, 13:28:32 ---Sama täällä. Jokereille ei pysty toivomaan mitään hyvää. Kuten hardflip sen muotoili; ei ainuttakaan syytä. Kärpät on lähes samanlaisessa asemassa, mutta niille löytyy yksi syy, Narrit. Niinpä toiveeni on, että Jokerit häviää ja Kärpät ei voita - siis kulta Ouluun.

--- Lainaus päättyy ---

Kuin suoraa mun suusta, täysin samoilla linjoilla ollaan. Pronssipelin taas saisi viedä HPK.

Manse-Fani:
Kiinnostus nollissa. Tokihan varmaan sivusilmällä ja puolunessa noi finaalit voi katsoa, lätkä on kuitenkin lätkää. Aivan sama kumpi voittaa, kausi on todellakin meillä ollut paketissa jo jonkun aikaa. Jos nyt kahdesta sontakasasta pitää toinen valita, niin otetaan vaikka Narrit.

Kruunataan nää påffit viemällä finaalisarja Narreille 3-0, maalierolla 21-0.

Ansku:
Toivon pitkää sarjaa ja hyviä pelejä. Kiva kattoo hokii, mutta se voittaja on aivan sama. Me ollaan kesälomalla ja kun Tappara ei ole mukana niin mulle se on aivan sama kuka sen kannun sitten viä. Toivottavasti tulee hyvät pelit missä tapahtuu koko ajan. Ensi kautta odotellessa.

rämä:
Joo mullekkin on ihan sama kuka voittaa kunhan ei ole Kärpät.
Pronssi haisee enemmän kuin mun työkengät.
Jääkiekko kiinnostaa taas ensi syksynä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta