Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SM-Liiga välierät: Kärpät-Blues, Jokerit-HPK

<< < (5/5)

JuZa69:
Tuo on kyllä ehkä parhaimmista aprillipiloista mitä olen koskaan kuullut/lukenut hyvin osasivat vielä yhdistää tämän eiliseen skandaaliin joka jokeri hallissa tapahtui... Oma mielipide olis että jotain sakkoja tästä jaettaisiin koska peli jouduttiin kuitenkin keskeyttään hetkeksi aikaa ja kun kaikki oltiin saatu siivottua niin tavaraa lensi vielä lisää. :-\ Onpahan Hjalliksella ainakin vuoden rinkelit nyt toimistossaan :D

Mac:

--- Lainaus käyttäjältä: TKH - Maaliskuu 31, 2007, 23:06:33 ---Itse olen tulevissa finaaleissa kärppäleirin kannalla. Ehkä siksi että jokerit on ollut inhokki numero 1 ihan polvenkorkuisesta asti. Tänäänkin perkeleet esittivät niin häikäilemätöntä kahvapeliä johon ei edes JR:n Tappara aikoinaan pystynyt. Nojoo, kännin piikkiin. Veikataan kärpille kolme-muna. Kaljat loppu ja narri nauraa, voiko tästä lauantai ilta mennä pahemmaksi?

--- Lainaus päättyy ---

Njoo, ainoo syy miks "kannatan" Kärppiä näissä on just se, että vastustaja on Jokerit. Olis saanu kyllä mestari löytyä muista kaupungeista... Ei voi mitään.  ;D

Trafan:

--- Lainaus käyttäjältä: Ansku - Huhtikuu 01, 2007, 11:10:18 ---Finaalit Tampereella   ;)
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=6813

--- Lainaus päättyy ---

Jokerifanit.net heittää lisää löylyä
Jokerien fanisivustossa peesataan Jatkoajan juttua ja kirjoitetaan seuraavaa:
Uutiset: 01.04.2007 »» Sakkoja, porttikieltoja sekä finaalit Tampereella

Eiköhän tällä säikytetä ainakin muutama rinkelinheittelijä?
Ilmeisesti, koska siellä on palvelin aivan tukossa.

Memmu26:
Kaikki mennyt tähän asti niin kuin ennustin. Vielä, kun kannu on Ilmalassa, niin ennustajaeukoksi pitäisi ryhtyä. Toisaalta toivoisi jo Bluesin saavan pronssia, mutta...ei nyt sentäs. Inhokki mikä inhokki  :D

JoKaGO:

Korni tilanne, kun en toivoisi kannua kummallekaan. Kuten jo joskus talvella ennustin, niin joku muu mestariksi kuin Kärpät olisi iso yllätys, ja iloinen semmoinen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta