Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tulevista pelaajabudjetin säästöleikkauksista

<< < (5/17) > >>

tapsa34:
Minä en välttämättä kannata ajatusta että hommataan kalliita pelaajia ja takuuvarmaa menestystä. Nytkin floppasi aika moni ns. suuri pelaaja meillä. Nelosketju oli meillä ehdottomasti paras ketju. Turhan moni pelaaja joiden piti ratkaista meille tosipelien voittoja oli 0+0 luokassa ja kuralla -5...-7. Hankitaan nyt kuitenkin sellaisia ideaali-ikäisiä "halpoja" miehiä joilla on sitä tahtoa pelata meillä hyvin. Siis ei sellaisia jotka eivät pelaa enää hyvin kun tietävät seuraavan vuoden liksan!

Trafan:
2007-08 välivuosi kaikille?
Tiukemmasta taloudenpidosta ensi kaudella ovat toistaiseksi ilmoittaneet ainakin TPS, Ilves, Blues ja Tappara.
Viimeksi joukkoon ilmoittautui myös SaiPa.
Missään ei tietääkseni olla ainakaan vielä kerrottu lähdettävän ensi kauteen entistä suuremmalla budjetilla.
Koska ensi kaudesta näyttää tulevan yleinen välivuosi, eikö nyt kannattaisi mieluummin panostaa itse:
mitali saataisi tulla hieman halvemmalla kuin muina vuosina. ;)
MTV3: SaiPa pitää tiukkaa taloutta

Eepi:
Milloin Ilves tiukasta taloudesta ilmoitti? Eikä tuo joukkue kovin halvalta näytä... Sitäpaisti Aamuipalehdessä kyllä vakuuteltiin Ilveksen pitävän taloutensa samanlaisina edelliseen vuoteen verrattuna?

Trafan:

--- Lainaus käyttäjältä: Eepi - Huhtikuu 02, 2007, 17:31:33 ---Milloin Ilves tiukasta taloudesta ilmoitti? Eikä tuo joukkue kovin halvalta näytä... Sitäpaisti Aamuipalehdessä kyllä vakuuteltiin Ilveksen pitävän taloutensa samanlaisina edelliseen vuoteen verrattuna?

--- Lainaus päättyy ---
Taidat olla oikeassa. Kävin hieman penkomassa nettiä enkä löytänytkään juttua aiheesta.
Mistähän moinen mielikuva on päässyt luikertelemaan päähäni?
Voisikohan olla mahdollisesti siitä, että kun juhlavuosi on ohi, niin palataan arkeen.
No, poistetaan Ilves listalta. Ensi kausi ei ole ilmeisesti heidän välivuotensa.

Hemuli:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Huhtikuu 02, 2007, 17:50:23 ---Ensi kausi ei ole ilmeisesti heidän välivuotensa.

--- Lainaus päättyy ---

Öhh, mun mielestä jokainen Ilveksen kausi on välivuosi, ainakin urheilullisen menestyksen perusteella. Vaikkei sitä etukäteen ilmoittaisikaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta