Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF5: Tappara-Blues 22.03.07

<< < (20/21) > >>

Ansku:

--- Lainaus käyttäjältä: Tappara90 - Maaliskuu 23, 2007, 14:04:34 ---ps. C2 lähdettyä pelin loputtua sai hymyn huulille kun porukka itki sielä fanikatsomossa ja käytävillä (jopa aikuiset miehet) kuin elämä loppuisi. Se on vaan jääkiekkoo hei. Ensi vuonna uudet kujeet.

--- Lainaus päättyy ---

Vihaan maailmassa eniten lausetta ''se on vaan jääkiekkoa''. Sulle se voi olla VAAN jääkiekkoa, mutta luulen että monelle muulle se on jopa elämä.
Ohan se kiva että sä saat pelissä huvit jostai muusta kun kaukalon tapahtumista. Jotkut ottaa tappiot vastaan nauraen toiset itkien. Ei siinä mitään.

Sen verran viä että jos käyt kaudessa kattoon muutaman pelin niin se ei voi olla oikeestaa muutakuin vain jääkiekkoa. Tässä ympäri Suomee kiertäessä se on rakkaus jääkiekkoon ja etenkin Tapparaa. Sitä rakkautta ei korvata millään  ;)
Mutta tyhjä on olo. Ei voi muuta sanoa.

aksu2000:

--- Lainaus käyttäjältä: Kakenhaba - Maaliskuu 23, 2007, 14:33:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tappara90 - Maaliskuu 23, 2007, 14:04:34 ---Se on vaan jääkiekkoo hei.
--- Lainaus päättyy ---
Tähän vielä pakko puuttua. Koko maailman tyhmin, ärsyttävin ja provosoivin juttu 5 sanaan tiivistettynä, jotkut saavat neljään, jos hei-sanan jättää pois. Onneksi se tuli Tappara-leiristä.

--- Lainaus päättyy ---

Olisko parempi 5 sanainen "HU HA HULI TURPAAN TULI!!!"

957kin floppasi pahan kerran kun entisten "puutteiden"
lisäksi kommentoimassa Vastustajan leiristä
entinen Ilveksestä pois potkittu nyrkkisankari.

Merisääkin on parempaa kuunneltavaa.

Parempi voitti. Selitykset pois.

MansenMies:
En väittänyt sen olevan mitenkään vähemmän, ei minulle ainakaan. Kuten sanoin, niin tuo mantra "se on vaan jääkiekkoa" on yleisin tekosyy fanin yrittäessä helpottaa omaa pahaa mieltään.

Vaikka tämän vuotinen putoaminen ei tunnu niin pahalta kuin pari edellistä omalta osaltani, niin ei olo nyt mikään kirkas ja paras mahdollinen ole. Alkuasetelma ennen kauden alkua ei lupaillut meille hyvää, ei ainakaan "ammattilaisten" arvioissa, joten siltä pohjalta viihdyttävään runkosarjaan ja siitä seuranneeseen menestykseen olen tyytyväinen. Ja toinen asia, mikä helpotti oli se, että eilen kuitenkin jätkät (suurin osa ainakin) taisteli viimeiseen asti. Se antaa jo paljon anteeksi varsinkin, kun on vastapainona maanantain kaltainen esitys, jota olin katsomassa. Silloin se kyynel minulle silmäkulmaan tuli ja sydän tuntui äärimmäisen raskaalta. Paremmalleen häviäminen, vaikka toki sekin raskaalta tuntuu, ei ole mitään verrattuna siihen tuskaan, että Tapparan paita raiskataan surffailemalla ja häviämällä huonommalle, mikäli tajuat logiikkani.

Eli kyllä tässä ihan yhtä tosissaan ollaan täälläkin.

kapri:
Loistava taistelu eilen. Luotiin sentään maalipaikkoja ja asenne oli kunnossa. Ainoa miinus oli ettei saatu avopaikoistakaan sisään.

Holvastin Tana:
Tapparan oma vika että ollaan kesä lomalla. Ei pitäisi päästää Johannes Alasen tasoisia pelaajia pois vaan heistä tulisi pitää kiinni hinnalla millä hyvänsä! Huippu urheilijan geenit ja kaikki. Mitä jäi kaudesta käteen turpaan tuli ainakin paikallispeleissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta