Eihän Nieminen mitenkään puskista pääse tuleen MUTTA.
puhutaan ihan mitä vaan Villen urasta, niin tällasta Jarkko Ruutumaista temppuilua se on harrastanu kyllä tosi vähän. Mokkeja on kolattu, väärin on taklattu , on ärsytetty, pidetty mailoista kiinni, ränkytetty ja pyyhitty hanskalla naamaa, mutta tällasta teatteria ei oo joko A) uskaltanu pitää( NHL) tai B annettu pitää(Tappara).
Änärissä tää oli rajalliset taidot omaavalle pelaajalle se ainoo rooli otettavaks. Agitaattori. Siellä ei vaan kannata mennä ihan näin pitkälle, ellei sit oo oikeesti palaa tapella.
Venäjällä keskityttiinkin sit jo pelaamiseen, kun uralle piti saada vielä jatkoo ja kaikkea , harjoittelua myöten piti uusia, että näin myös kävisi.
Tapparassa 2005 oltiin vielä NHL kamaa. Sillon voi pelata jo Liigassakin jotain muuta roolia kuin agitaattoria. Myöhemmin Barkovin kanssa Rautakorven alaisuudessa rooli oli erilainen. Rautakorpi ei edes varmasti antanut haaskata energiaa tällaiseen ja tarjolla oli alkuun ainakin pelaavaa roolia, joten boksistakin olisi hyvä olla pois.
Tapparassa kun Ville sit anto sääntöjen rajamailla liikkuvia taklauksia ja länkytti tuomareille, paukku ne boksin ovet tiuhaan. Kymppejä tuli harjotuskausilla vissiin aina rajusti ja kauden aikanakin ainakin kertaalleen täyteen.
Mites nyt.
Nieminen luisteli Maanantainakin VAIHTOAITIOSTA, ylimääräisenä pelaajana , pelikatkon aikana, olematta edes joukkueensa kapteeni, lässyttämään tuomareille, ainakin kolmesti, eikä YHTÄÄN kymppiä.
Veikkaan ,että kirvespaidassa olis tullu ainakin yks.
Sanokaa mitä sanotte. Väittäkää, että tällanen se aina on ollu. Sanokaa ,että mä en tunne miehen uraa. Väittäkää mua räkänokaks,huonomuistiseks, takinkääntäjäks, mutta tää ei oo se Ville jonka paidan mä ostin. Jota mä oon seurannu pitkään ja arvostanu.
Nyt kun on sanomattakin selvää, kun sen näkee jäällä, että Niemisellä ei oo juurikaan mitään annettavaa enää pelillisesti, niin kyllä se Tappara johto oli vaan oikeessa kun tarjos Villelle pestiä valmennushommissa. Ville varmaan jossain määrin tietää tän ja tajuaa olleensa väärässä. Siksi halu voittaa kannu on suuri. Samalla todistaa jollain tapaa Tapparalle olleensa oikeassa ja toisaalta voittaa se pysti mitä Villellä ei vielä ole.
Henkilökohtaisesti olen silti jo tässävaiheessa sitä mieltä, että Tappara oli Villen uran suhteen oikeassa. Olis saanu kunniakkaan päätöksen uralleen. Se ,että pelaa Lukossa 30-40 peliä peliajan ollessa n.9 min. /peli, ei mielestäni ainakaan todista asiaa toisin, VAIKKA Lukko voittaisi kannun.
Kehtaakin alkaa jollekkin Greenille. Kyllä Joshkin varmaan ajatteli siinä, että ooksää tosissas.