Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF4: Blues-Tappara 20.03.07

<< < (18/19) > >>

JoKaGO:

Totta haastat, Kakenhaba. Kaikkialla varmasti on sama v...uilumeininki vieraskannattajia kohtaan. En usko, että siinä isoja eroja on paikkakunnittain.
Jotain siellä Espoossa on erilailla kuin muualla, mistä kertoo mielestäni tälle palstalle kirjoittavat ja paljon vierasotteluita seuraavat meikäläiset. En usko, että he nyt ihan saissea jauhaa, ja ymmärtääkseni fan-clubilaisilla on yleensä kavereita myös vastapuolen joukoissa. Mutta mä olen se käteni pesevä Pilatus tässä asiassa, kun en harrasta vieraspelejä.
Luulenpa muuten, että ymmärrät paremminkin niitä, jotka luimistelivat kesken pelin pois. Meillä on päällä nyt sellainen v...tus että pienimmästäkin voi kasetti hajota, se voidaan jo yleistääkin. Järkevä ihminen vetäytyy silloin mieluummin vaikka tänne nettiin avvautumaan.
Mutta annetaan poikain pelata, sillä viimeistään nyt on kaikki paineet teillä; Meillä on kokemusperäistä tietoa siitä, että ottelusarjan pistäminen poikki on se kaikkein vaikein juttu. Eikä tämäkään katkea vielä torstaina!

kyynaama:

--- Lainaus käyttäjältä: Kakenhaba - Maaliskuu 21, 2007, 15:43:22 ---Oletko ylipäätänsä käynyt muualla? Luulet että muualla on erilaista? Olet väärässä.

--- Lainaus päättyy ---

Entäpä itse? On kuitenkin puolet vierashalleista tullut koluttua ja toiminta on kuitenkin jotain muuta, jaffalassa tosiaan neropatit heittävät hyvää nääsnääs mustamakkara juttua ihan onnessaan, mutta muuten on ollut toinen meininki.
Häpeäkseni asun itsekin tällä hetkellä täällä ankeuden periferiassa, iki-ihanassa espoossa.
Sulattaisin vittuilunkin jos tulisi näiltä tosifaneilta edes kannustusta omilleen, mutta ainoa mitä saa aikaan on se pään aukominen.
Siinä oli lähinnä kritiikkini pointti, täällä metropolissa jossa onnelliset ihmiset eivät vastaa naapurin tervehdykseen.

Voin kyllä ihan hyvällä omallatunnolla sanoa, että tuollainen turhanpäiväinen vittuilu vastustajan faneille on kyllä jäänyt laukomatta. Ja viiksiä en käytä.

Metsurimies:

--- Lainaus käyttäjältä: Kakenhaba - Maaliskuu 21, 2007, 15:43:22 ---. Itse en vajoa näihin kahvaroihin ja porkkanapöksyihin, mutta lupaan toivottaa ainakin parille onnelliselle Tamperelaiselle heinähattu-jyväjemmarille hyvät kesälomat, katsotaan miten kestää kasetti mualaisilla :)


--- Lainaus päättyy ---

Kake ei ole tajunnut että tapparalaisuus ei ole pelkästään tamperelainen ilmiö. Kannattajia löytyy todistettavasti ympäri Suomea (jopa Espoosta ja Helsingistä) ja myös ulkomailta. Espoo-faniksi kukaan ei-espoolainen terve ihminen tuskin julistautuu  :D
Eikä tuo porkkanapöksy mikään pilkkanimi meidän piireissä ole-käytämmehän sitä itsekin!

Varsinaisesta aiheesta eli tämän kevään pleijarikiekosta olen sitä mieltä että Tappara on pelannu kuin lakkiapinat ja ihme olisi jos
tämän sarjan vielä pystyisi kääntämään. Toivon toki olevani väärässä mutta mutta...täytyy varmaan ruveta suunnittelemaan kesälomatekemisiä  :-[

Kakenhaba:
Jos tunnet kyynama itsesi väärin kohdelluksi, sanoilla raiskatuksi ja muutenkin henkisesti hermoraunioksi, suosittelisin yhteyden ottamista poliisiin ja ammattiauttajaan. Omalla kohdallani nämä bluus on luuserijengi!!!-huudot tulevat toisesta korvasta ja menevät toisesta korvasta ulos. Ja kyllä, itse olen ollut nyt esimerkiksi Tampereella kolme kertaa peräkkäin, joten on tullut Tampereen yleisön huumori vallan hyvin esille. 7-1 tappion jälkeen sentään osasivat olla hiljaa! Mutta jos et Espoosta etkä sen hallista pidä, pysy poissa kannattamasta sinun suosikkijoukkuettasi.

kyynaama:
Hyvä kakenalli.
En kaipaa sympatiaasi, enkä onnettomia "vittuilujasi". Toki suurin vitutus syntyy oman joukkueen rämpimisestä, mutta kaltaisesi paskanjauhaja voitaisiin puolestani nakata syvälle suohon. Tämä asia tuskin kaipaa enää lisäkommentteja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta