Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF4: Blues-Tappara 20.03.07

<< < (17/19) > >>

Memmu26:

--- Lainaus käyttäjältä: Pee - Maaliskuu 21, 2007, 10:46:24 ---Lisäksi ei kiinnosta kuunnella mitättömän espoolaisyleisön ilveilyä. Kun lähtee ajoissa, pääsee nopeammin ko. epäkaupungista ihmisten ilmoille.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on justiinsa se syy minkä takia jalat otetaan sieltä alle samoin tein, kuten varsinkin jatkoerässä pelin ratkettua.

Tällä hetkellä ei tiedä edes mitä sanoa...ehkä huomisen pelin jälkeen on helpompi avautua  ???

kyynaama:

--- Lainaus käyttäjältä: Pee - Maaliskuu 21, 2007, 10:46:24 ---Lisäksi ei kiinnosta kuunnella mitättömän espoolaisyleisön ilveilyä. Kun lähtee ajoissa, pääsee nopeammin ko. epäkaupungista ihmisten ilmoille.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, en ole bluussin hallissa ennen käynytkään, mutta huomattavan paljon tuli asiatonta vittuilua espoolaisten suunnalta. Huusimme vaimon kanssa niinkuin kuuluukin ja jatkuvasti kuului jotain napinaa porkkanapöksyistä ym ympäriltä. Eivät kyllä itse muuten kannustaneet, mutta nautintohan se on aukoa päätäkin.
Kummasti kyllä meni pulikatraallakin turpa rullalle kun latasi vähän asiaa päin naamaa. Sen jälkeeen olikin aika hiljaista poikaa.

Vielä lähtiessä joku neropatti rupes sössöttään jotain että ei sitä nyt enää ollakkaan niin polleeta.
Rauhallisena miehenä en käynyt kiskomassa jätkää ketoon mutta hyvin lähellä oli.

Espoolaiset ovat todellisia antifaneja.Saatana, jos minä haluan kannustaa niin sen teen ja teiniviikset voivat pitää päänsä kiinni.
Vieläkin kismittää toi touhu.

Memmu26:

--- Lainaus käyttäjältä: kyynaama - Maaliskuu 21, 2007, 14:42:13 ---Espoolaiset ovat todellisia antifaneja.Saatana, jos minä haluan kannustaa niin sen teen ja teiniviikset voivat pitää päänsä kiinni.
Vieläkin kismittää toi touhu.
--- Lainaus päättyy ---

Tässä oli tiivistettynä se tieto mitä itse yritin sanoa. *****, että hävettää välillä olla espoolainen.

Kakenhaba:

--- Lainaus käyttäjältä: kyynaama - Maaliskuu 21, 2007, 14:42:13 ---Joo, en ole bluussin hallissa ennen käynytkään, mutta huomattavan paljon tuli asiatonta vittuilua espoolaisten suunnalta.
--- Lainaus päättyy ---
Oletko ylipäätänsä käynyt muualla? Luulet että muualla on erilaista? Olet väärässä. Luulet etteivät espoolaiset kuulleet vittuilua ensimmäisen jatkoajan jälkeen? Kuule kyllä sieltä tuli kaikenlaisilta ala-maailman epä-ihmisiltä sellasta kommenttia että huh huh. Ikähaitari oli 10-60. 10v=Blues on iha tyhmä tappara paras. 60v=Kyllä kaikki joskus voittaa. Eli ihan harmitonta kommenttia, jotka häviön kynnyksellä otetaan vastaan provona. Itse en vajoa näihin kahvaroihin ja porkkanapöksyihin, mutta lupaan toivottaa ainakin parille onnelliselle Tamperelaiselle heinähattu-jyväjemmarille hyvät kesälomat, katsotaan miten kestää kasetti mualaisilla :)


--- Lainaus ---Espoolaiset ovat todellisia antifaneja.Saatana, jos minä haluan kannustaa niin sen teen ja teiniviikset voivat pitää päänsä kiinni.
--- Lainaus päättyy ---
Jos nyt ylipäätänsä olet Tampereelta ennen poistunut, ovat kaikki antifaneja. Foorumeilla sanotut vittuilut kuuluvat siis pleijareihin, mutta paikanpäällä vittuilu ei? Tampere määrittää rajat? Omasta puolestani kannusta vaikka keuhkosi irti mutta samanlaisilta tamperelaisilta mälliviiksiltä tulee kommenttia jokapelin jälkeen. Ehkä joskus huomaat itsekin olevan yksi niistä ;) Häviön/voiton jälkeen tulee sanottua kaikkea kivaa oli sitten surullinen tai onnesta soikea. Se on jääkiekon suola, rakkaat viholliset. Pointtini siis; Luulette olevanne kovin erityisiä ja kaltoin kohdeltuja. Kyllä tämä vittuilu kuuluu joka seuraan ja jokaiseen faniin, on kuulunut fanikulttuurin synnystä lähtien.

e. Tiedän että tuli ehkä liikkaa ittuilua mutta en pidä siitä että yleistetään. Ja että fanit lähtevät katsomosta ennekuin peli päättyy. No, tapansa kullakin.

Pee:
Ja lisäyksenä todettakoon, että olen asunut aikanaan työpaikkasyistä Espoossa kahdeksan vuotta, ja kaupungin henkinen tyhjyys on edelleenkin vahvasti mielessä. Usein on harmittanut, että tuhlasi niin pitkän ajan elämästään siellä moottoritieramppien ja kaiken sisällöttömyyden seassa.

Jääkiekkokulttuurin arvostettavuudesta voi päätellä paljon juuri siitä, miten vieraiden faneihin suhtaudutaan. Esim. Nordenskiöldinkadulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa, ja häviönkin jälkeen siellä saa kulkea rauhassa kuulematta lapsellista v****ilua. YksityisAuto Areenan ja Juomatehdas Areenan rahasäihkeessä (jossa kannustaminenkin on ulkoistettu inside-kuoroille muiden istuessa kravatit kaulassa hiljaa) vallitseva ylimielisyys on aivan omaa luokkaansa, mikä estää ainakin minua koskaan symppaamasta Jokereita tai Bulsia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta