Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF3: Tappara-Blues 19.03.07

<< < (7/15) > >>

Keyman:
Kahden erän jälkeen oli pakko lähteä pois. Joukkue petti jokaista lenkkiä myöten totaalisesti. Toisaalta turha nimetä suurimpia mokaajia, mutta esim. Clarke, Kauppinen, Öhman ja Nikkilä pelasivat varmaan jotain kolmosdivarin karsintaa.

Jotain on täytynyt mennä valmistautumisessa totaalisesti pieleen. Ihan käsittämätön ottelu. Kun paineet kohoavat
näin keväällä edes hieman niin Tappara tuntuu pettävän taas. Ikävä kyllä, kevät on päättymässä jälleen pettymykseen.

Lehto on takuulla maalissa huomenna.

Rafael:
Kiitos vaan tästäkin paskasta. Hieman huono maku jäi tästä kaudesta. Kyllä mua hieman ihmetyttää, että minkä takia joukkue pelaa 56 peliä runkosarjaa, jonka jälkeen homma ei enää kiinnosta. Öhmanin, Hancockin ja Clarken voi heivata kyllä johonkin todella kauas meidän paitaa häpäisemästä.

Tämä on helposti pahin nöyryytys ikinä, mitä olen fanina kokenut.

MansenMies:
Sinänsä mukava kuulla, että muidenkin on täytynyt lähteä pelistä kesken... on sen verran ollut syyllinen olo, että täytyi tuo kärsimysnäytelmä loppuun kuunnella radiosta itseäni kiduttaakseni. No, toivottavasti pelaajat ottivat tästä hemmetinmoisen ärsykkeen huomista varten, sillä huomenna jos hävitään (riippuen tietenkin tavasta) niin alkaa jo jatkoon pääseminen näyttämään tuskaiselta.

Nikkilä#50:

--- Lainaus käyttäjältä: Rafael - Maaliskuu 19, 2007, 21:16:01 ---Kiitos vaan tästäkin paskasta. Hieman huono maku jäi tästä kaudesta. Kyllä mua hieman ihmetyttää, että minkä takia joukkue pelaa 56 peliä runkosarjaa, jonka jälkeen homma ei enää kiinnosta. Öhmanin, Hancockin ja Clarken voi heivata kyllä johonkin todella kauas meidän paitaa häpäisemästä.

Tämä on helposti pahin nöyryytys ikinä, mitä olen fanina kokenut.

--- Lainaus päättyy ---
Hyvin sanottu siellä. Koskahan viimeks joutunu lähtee hallilta ulos kesken pelin? Tais olla joku Jari Halmeen unelma ilta.

Niemtev:
Koville otti joutu pari kertaa käytösrangaistuksen saaneena käymään ulkona jäähdyttelemässä ;D.Vaikka vain radiosta tuli kuunneltua.Todella luokaton esitys koko joukkueelta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta