Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

QF1: Tappara-Blues 15.03.07

<< < (11/16) > >>

Blade:

--- Lainaus ---Ps. Ei se Blues nyt ole niin vaikea kirjoittaa, lähes poikkeuksetta olemme Bluus, Bluussi tjsp. Tietääkseni Englannin kielen opetuksen ilosanoma on sinne pohjoiseenkin kantautunut, joten jospa edes yrittäisitte. Tappara on toki astetta tyhmemmille helpompi tavuttaa, 3 tavua ja vain 4 eri kirjainta.
--- Lainaus päättyy ---

Nyt kun olet päässyt tuossa kielenhuollossa vauhtiin, niin käyppä samalla valistamassa kanssaveljiäsi Jatkoajan puolella tuosta Tappara-nimen oikeasta kieliasusta. Siellä kun erheellisesti kirjoitetaan mm. dabbaraa ynnä muuta.

Kakenhaba:
Eipä teidänkään faniporukan huudot mitenkää kovin erikoisia ole. Tappara *tumtumtum*. Ai meidän katsomosta huudeltiin kahvara-huutoja? Ai milloin, kertoisitko minulle, itse en kuullut :o

Hyvä että meidän ilosanomamme välttyi teidänkin katsomoon. Silmissäsi taitaa olla jotain vikaa, Salonojaa itse en nähnyt, sen sijaan Uraman sisko Raili päätti pitää meidän kanssa hauskaa. Raili oli sen verran kuumaa tavaraa että sai ottaa jotain kättä pidempää että sai pidettyä Tamperelaiset kurissa. Onko Tampereella naiset kuolleet sukupuuttoon, vai mikä vaivasi?

Rafael:

--- Lainaus käyttäjältä: Kakenhaba - Maaliskuu 16, 2007, 18:11:40 ---Ai meidän katsomosta huudeltiin kahvara-huutoja? Ai milloin, kertoisitko minulle, itse en kuullut :o
--- Lainaus päättyy ---

Toisessa erässähän te tuota huusitte. Aika erikoista on jos et itse tuota huutoa kuullut, vaikka siellä itse olit huutamassa. Tästä asiasta en rupea edes väittelemään.

Edit. Tämä teidän Railihan oli todella hupsunhauska keksintö teiltä. Aiheutti lähinnä ikävän myötähäpeän tunteen.

marjo:

--- Lainaus käyttäjältä: Kakenhaba - Maaliskuu 16, 2007, 18:11:40 ---Eipä teidänkään faniporukan huudot mitenkää kovin erikoisia ole. Tappara *tumtumtum*. Ai meidän katsomosta huudeltiin kahvara-huutoja? Ai milloin, kertoisitko minulle, itse en kuullut :o

Hyvä että meidän ilosanomamme välttyi teidänkin katsomoon. Silmissäsi taitaa olla jotain vikaa, Salonojaa itse en nähnyt, sen sijaan Uraman sisko Raili päätti pitää meidän kanssa hauskaa. Raili oli sen verran kuumaa tavaraa että sai ottaa jotain kättä pidempää että sai pidettyä Tamperelaiset kurissa. Onko Tampereella naiset kuolleet sukupuuttoon, vai mikä vaivasi?

--- Lainaus päättyy ---

No hohhohhoijaa...
Huomaa, että teidän ikätaso on sellasta amatsun luokkaa.. Salonojalta se kyllä näytti sinne c-päätyyn.. Miksi muuten teidän täytyy edelleen huutaa espoon blues.... Ettekö te raukat tiedä, mistä kaupungista joukkueenne on kotoisin??
Ja tosta kieliasusta on ihan turha tulla huuteleen niin kauan kuin, itse ei osaa kirjoittaa toisen joukkueen nimeä oikein.

Eepi:
No, ensivaikutelmasta voi saada väärän kuvan...

Täysi tunnustus Bluesin faneille, tasokasta kannustusta läpi pelin. Nukke oli melko hauska jekku. Oliko tarkoitettu provoksi vai vitsiksi? Tapparan-fanit olivat suunnileen tasoissa Blues-fanien kanssa, joskin Bluesilla paremmat huudot mutta tietenkin ihmismääränsä ansiosta kovempiäänisempi.

Peli oli ainakin omiin silmiin hyvällä tasolla ja sopivan fyysinen näin tauon jälkeiseksi ekaksi peliksi. Isot propsit neloskentälle ja Bluesin kehut menevät hurmeen poppoolle. Alasen syöttö oli hieno. Tapparan parhaat olivat Janne, Nikkilä ja Henry (nelosketju nyt yleensä pelasi kaikkia muita ylempänä). Bluesin henk.koht.propsit Alaselle, Hurmeelle ja faneille.

Ja valaistakoon espoolaista "pikku"-tyttöä, että se playoff-pipo ei ole suinkaan kondomi. Ja nöyränä pyyntönä tosiaan, jätetään Kahvarat pois...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta