Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Playoff-sarja, Tappara - Blues

<< < (11/22) > >>

Kakenhaba:

--- Lainaus käyttäjältä: marjo - Maaliskuu 14, 2007, 10:39:44 ---vitsit tää on muuten helppoo kun heinänteko :P
--- Lainaus päättyy ---
Sehän on varmaan sulle muutenkin tuttua puuhaa  ::)
Kuten joku sanoikin, ei kannata kaikkea tosissaan. Jos joku sanoi meidän olevan ylimielisiä/asennevammaisia niin ette tekään kauas jää. Tappara on tähän ottelusarjaan ennakkosuosikki siinä missä Kärpät, Jokerit ja HPK. Tappara voitti runkosarjassa Bluesin 3 kertaa, Blues Tapparan kerran. Tappara teki aina enemmän maaleja kuin Blues. Tappara oli Bluesia parempi runkosarjassa ja sillä on kotietu. Kiva että on noin itsevarmaa porukkaa, mutta muistakaa, jos Blues voittaa, tulen varmasti lainaamaan jokaisen Tapparaa ylivoimaiseksi luonnehtivan viestin. Haluan myös kuulla kootut selitykset: Tuomari oli yössä, Blues voitti vain sikailemalla ja tuurilla. Itse ainakin otan sellaisen kannan että yritän mahdollisimman suoraselkäisesti myöntää häviön niin täällä kuin muillakin keskustelupalstoilla. Toki asia voi muuttua kun itse matsi on ohi ja tunteet on pinnassa >:(

No asiasta kolmanteen, meitä tulee Tampereelle reilut 50 ja tässä parin tunnin päästä on lähtö ja keula kohti Tamperetta, varo vaan Tampere ;) Erittäin antoisaa ja tunnepitoista kiekko-iltaa kaikille, olen varma että kuulette minusta vielä ottelun jälkeenkin :D

Wille:
Kumma juttu, että vain tapparalaisten pulinat on ylimielistä tuubaa. Kuitenkin sieltä haja-asutusalueelta sitä samaa rutinaa kuuluu ihan koko ajan. Se on varmaan sitten sitä haban näyttämistä jne.

Tuntuu, että monella se mopo keulii jo niin pahasti, että tippuu satulasta ennen pelien alkamista.

marjo:

--- Lainaus käyttäjältä: Kakenhaba - Maaliskuu 15, 2007, 11:12:34 ---Sehän on varmaan sulle muutenkin tuttua puuhaa  ::)
Kuten joku sanoikin, ei kannata kaikkea tosissaan. Jos joku sanoi meidän olevan ylimielisiä/asennevammaisia niin ette tekään kauas jää. Tappara on tähän ottelusarjaan ennakkosuosikki siinä missä Kärpät, Jokerit ja HPK. Tappara voitti runkosarjassa Bluesin 3 kertaa, Blues Tapparan kerran. Tappara teki aina enemmän maaleja kuin Blues. Tappara oli Bluesia parempi runkosarjassa ja sillä on kotietu. Kiva että on noin itsevarmaa porukkaa, mutta muistakaa, jos Blues voittaa, tulen varmasti lainaamaan jokaisen Tapparaa ylivoimaiseksi luonnehtivan viestin. Haluan myös kuulla kootut selitykset: Tuomari oli yössä, Blues voitti vain sikailemalla ja tuurilla. Itse ainakin otan sellaisen kannan että yritän mahdollisimman suoraselkäisesti myöntää häviön niin täällä kuin muillakin keskustelupalstoilla. Toki asia voi muuttua kun itse matsi on ohi ja tunteet on pinnassa >:(

No asiasta kolmanteen, meitä tulee Tampereelle reilut 50 ja tässä parin tunnin päästä on lähtö ja keula kohti Tamperetta, varo vaan Tampere ;) Erittäin antoisaa ja tunnepitoista kiekko-iltaa kaikille, olen varma että kuulette minusta vielä ottelun jälkeenkin :D

--- Lainaus päättyy ---

Itseasiassa heinänteko on tuttua puuhaa, jopa jo niiltä seiväs ja talikko-ajoilta asti :) Ja luulitko, et tosissani sen jutun kirjoitin. Ei mekään nyt niin huumorintajuttomia olla..
Selityksiä ja analyysia tehdään vasta sitten kun sarja on poikki.. Ei yksittäisen pelin jälkeen.. Jatkoon pääsyyn tarvitaan kuiteskin 4 voittoa.
Teretulemast Tampereelle, toivottavasti keskitytte kannustaan omianne, ettekä alennu mihkään "lapsellisuuksiin"..

ps. Eipä muutella noita ketjujen otsikoita

Blade:
Tuntuu siltä, että Kakenhaba se täällä eniten tosissaan kohkaa. :D

Ja siitä vaan lainailemaan, tulee varmaan pitkä viesti...

Vähän kyllä jo alkaa jänskättämään tuo illan peli. Toivottavasti halli on täynnänsä väkeä ja tunnelma katossa!

GAME ON!

fleury:
Peliasarja menee Tapparalle voitoin 4 - 2 /4 - 3 .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta