Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Playoff-sarja, Tappara - Blues

<< < (2/22) > >>

Luuseri:
Kyllä vaan Bluesin etu: yksilöpelaajat. Maalivahdit: tasan menee. Puolustus: Tapparan lievä etu. Valmennus: ei voi tietää, Urama näyttää kyntensä vasta nyt - ja luotto on kova!

Nyt mennään eikä meinata.

maqpie:
puolustus on suuri etu

makarov:
Meillä on Konna joka tekee kepposet (B)luusereille!

Kakenhaba:

--- Lainaus käyttäjältä: Blade - Maaliskuu 09, 2007, 13:15:45 ---Toivottavasti Blues lähtee tähän playoff-sarjaan yhtä takki auki kuin valtaosa sen kannattajista.
--- Lainaus päättyy ---
Meilläpäin tätä kutsutaan jengiin luottamiseksi. Toki ne jotka pitävät Bluesia varmana jatkoonmenijät, voisivat tutustua sarjataulukkoon ja historiaan. Itseäni hävettäisi jos jokaisessa viestissä olisi aina_niin_hauska Bluuseri-sana. Yksi laittaa sen niin pitää kaikkien muidenkin laittaa.

Katsomossa tanperelaisilla on selkeä etu. Jos pelataan 6 peliä, 2 peliä on Espoossa lauantaina. Bluesin kaikki vierasottelut osuvat arkipäivälle ja Espoossa ihmiset käyvät sellaisessa paikassa kuin työpaikka, joten faneja saapuu vain suunnilleen 50/reissu. Olen pettynyt jos te ette meitä Espoossa kumoon huuda, tai jos teitä tulee alle 100!

Mac:
Noh, nyt saatiin tännekin Bluesin kannattaja. Itse en käytä Bluuserit -nimitystä, sillä pidän siitä melkein yhtä vähän kuin Kahvara -nimityksestä. Katsokaapa muuten te, jotka ette oo kattonu, jos kasetti kestää  ;D tämä linkki: http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=37146. Sieltä löytyy jos jonkinlaista kinastelua. Hyviä kirjoituksia siellä on muutamia molemmilta faneilta, mutta niin myös huonoja itkunsekaisia viestejä niin ikään molempien joukkueiden faneilta. Muun muassa eräs nimeltä mainitsematon on puhunut vain ja ainoastaan Uraman kasetin sekoamisesta.  ;D Onneksi siellä sellaiset kaverit kuin Rafael ja Axe pistävät kovan kovaa vastaan.  :D

Asiaan. Itse odotan tästä playoff-sarjasta erittäin tasaista seitsemän ottelun sarjaa. Kumpi sen vie, sitä mä en uskalla veikata. Toivon todellakin, että sarja olisi pitkä ja Tappara sen veisi, niin eiköhän siitä sitten jatkettaisi mahdollisesti parhaalla mahdollisella itseluottamuksella välierissä. Eka matsi tulee telkkarista, ja Espooseen asti en taida lähteä, joten enköhän tule johonkin maanantaipeliin.

Toivotaan kovaa, mutta kuitenkin loukkaantumisilta välttyvää sarjaa. Parempi (toivottavasti siis Tappara  ;)) voittakoon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta