Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Playoff-sarja, Tappara - Blues

<< < (4/22) > >>

sininen9:
Kyllähän tässä alkaa olla itse kullakin torstaita odotellessa jo pieni jännitys päällä. Kotivoitto heti alkuun antaisi hyvät lähtökohdat sarjalle, joka tulee varmasti herättämään jälleen suuria tunteita niin Tampereella kuin Espoossakin. Nähtäväksi jää, ketkä hyytyvät tosipelien koittaessa ja nouseeko mahdollisesti uusia ratkaisijoita esiin.

Bluesin joukkuetta pidän kovana porukkana ja esim. hyökkäyksestä löytyy ulkomaanapujen Kariya, Kohn, Manderville lisäksi kuitenkin sellaisia nimiä kuin Hurme, Kalto, Uhlbäck ja Viitaluoma, jotka voivat olla vielä  kovaa valuuttaa playoff-väännöissä. Minkäänlaiseen aliarvioimiseen tai löysäilyyn ei ole nyt varaa ja toivon todella että Tappara löytää tänä keväänä sen "playoff-vaihteen", jolla mennään pitkälle. Oli muuten pudotuspelejä ajatellen hyvä juttu että Burke Henrylle annettiin se loppukauden sopimus, vaikka täälläkin eriäviä mielipiteitä silloin asiasta oli...

Luotto joukkueeseen on kova, ei muuta kun kovalla sykkeellä yrittämään ja Blues lomille!

tapsa34:
Silloin mestaruusvuonna tais olla 406. Siellä pitkällä sivulla ylhäällä palkkien takana. Ja tietysti meitä oli heitelty erilleen.

janneojanenonjumala:
Tullee olemaan tasainen sarja kuten aina aikasemminkin. Uskon kuitenkin samaan kuin viime kauden Ässä-sarjassa, että  5.ottelu tulee olemaan ratkaiseva ja sen voittajie vie sarjan 4-2. Uskon tietty myös että Tappara näin tekee kolmella kotivoitolla ja pistää Espoossa poikki vaikka sitten jatkoajalla.
Kontiolalta odotan nyt sitä todellista suurta läpimurtoa ja leader-roolia Jannen ohessa. Maalivahtitilanteesta en ole 100%, Nikkilä alottanee mutta ottaako JJ jälleen ykkösen jossain vaiheessa?

50vkirves:
Mä oon ainakin katsomossa 202. 28 ekee

Memmu26:

--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Maaliskuu 12, 2007, 20:19:52 ---Silloin mestaruusvuonna tais olla 406. Siellä pitkällä sivulla ylhäällä palkkien takana. Ja tietysti meitä oli heitelty erilleen.
--- Lainaus päättyy ---

406:seen on liput, rivi 19 paikat 1 ja 2 eli käytävän vieressä. Hyvin oli tilaa vielä eilen ko. katsomoon. Niin ja 15 egee per lippu, ei paha.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta