Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Playoff-sarja, Tappara - Blues

<< < (3/22) > >>

Harald Hokiman:

--- Lainaus käyttäjältä: Wille - Maaliskuu 09, 2007, 11:42:00 ---Ihan nopeana huomiona: toivottavasti meidän maton väri edelleenkin on oranssi!

--- Lainaus päättyy ---

Aivan ensimmäisenä se matto on sininen Kun kävellään bluesin yli  :D

Memmu26:
Tokihan me etäfanit lauantain peleihin lähdetään huutamaan. Tampereeltakin varmasti suuri joukko tulossa peliin. Ei ollut vielä liput myynnissä, vaikka Bluesin sivuilla vähän niin lupailtiin. Tai sitten mä olen liian hätäinen jo  ;D

klage:
Kuka niitä lippuja sieltä toimistolta jaksaisi varailla? Minä tiedän hyvän matkanjärjestäjän, jonka kautta saa liput varattua jo nyt. Se on helppo homma. Ilmoittautuminen maililla ja maksu tilille, niin ennen peliä kauniit tytöt (tai heikommalla tuurilla ei niin kaunis mies) antaa lipun kouraan hallilla. Siitä ei palvelu parane. Tuolta löytyy lisätietoa: http://tappara.info/index.php/topic,421.30.html

Fabio:
Uskon että ottelusarja ratkeaa Tapparan eduksi, koska Bluesilla ei oikeasti ole sihvosmaisesti sanottuna hyökkäyspelisuunnitelmaa. Blues pelaa hieman kuten Tappara joskus Rautakorven aiempina aikoina hakkaammalla punaiselta kiekko päätyyn ja rouhimalla perään. Materiaali ei kuitenkaan ole tähän kiekkoon läheskään sillä tasolla joka Tapparassa oli aikanaan. Tappara pystyy sumppupuolustuksen lisäksi järjestelmälliseen hyökkäyspeliin neljän ketjun voimin minkä pitäisi kyllä riittää voittoon paras seitsemästä sarjassa. Ainoastaan useamman pelaajan loukkaantuminen samalta pelipaikalta saattaa horjuttaa tätä asetelmaa.

DON:
Missä katsomossa Espoossa lauantaina tapparalaisia?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta