Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan kotisivut

<< < (101/106) > >>

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: zacaroni - Kesäkuu 16, 2015, 12:05:35 ---Useasti ollaan Tapparan kotisivuja kritisoitu tälläkin palstalla ja ihan aiheesta. Itse allekirjoittanutkin on tätä toimmintaa harrastanut. Sisällön tuottamiseenhan nuo kritiikit usein kohdistuvat ja nämä sopimuspäivittelyt ovat myös ihan oma lajinsa sitten. Nyt kuitenkin käykääpä kurkkaamassa jos ette ole huomanneet, että kun olet sivuille menossa, tulee ensin koko näytön valtaava mainos ensi kauden kausikorteista. Että sellaine huomio vain, että omasta mielestä ainakin erittäin onnistunut mainos! Et pysty mitenkään välttämään sen näkemistä joten teho on ainakin hyvä, mutta ennen kaikkea mainos on oikeasti näyttävä ja visuaalisesti eirttäin toimiva ja vaikuttavan näkoinen. Ainakin näin meikäläisen silmään. Kerrankin on laitettu asialle joku joka osaa hommansa. Tykkään! :D

--- Lainaus päättyy ---
No ei mulle tule mitään koko näytön kokoista mainosta, ainoastaan se pieni laatikko missä vaihtuu muutenkin kaikki mainokset.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Kesäkuu 16, 2015, 12:08:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: zacaroni - Kesäkuu 16, 2015, 12:05:35 ---Useasti ollaan Tapparan kotisivuja kritisoitu tälläkin palstalla ja ihan aiheesta. Itse allekirjoittanutkin on tätä toimmintaa harrastanut. Sisällön tuottamiseenhan nuo kritiikit usein kohdistuvat ja nämä sopimuspäivittelyt ovat myös ihan oma lajinsa sitten. Nyt kuitenkin käykääpä kurkkaamassa jos ette ole huomanneet, että kun olet sivuille menossa, tulee ensin koko näytön valtaava mainos ensi kauden kausikorteista. Että sellaine huomio vain, että omasta mielestä ainakin erittäin onnistunut mainos! Et pysty mitenkään välttämään sen näkemistä joten teho on ainakin hyvä, mutta ennen kaikkea mainos on oikeasti näyttävä ja visuaalisesti eirttäin toimiva ja vaikuttavan näkoinen. Ainakin näin meikäläisen silmään. Kerrankin on laitettu asialle joku joka osaa hommansa. Tykkään! :D

--- Lainaus päättyy ---
No ei mulle tule mitään koko näytön kokoista mainosta, ainoastaan se pieni laatikko missä vaihtuu muutenkin kaikki mainokset.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla näkyy, tuon näköinen mainos (liitetiedosto).

forrest:
Ei ole sivujen ylläpitokaan helppoa, kun pitää herätellä lauantaiaamuna ennen viittä laittamaan uutista Savinaisesta ja Norosesta. :)

gatecrasher:
Saipa twiittaili tänään aiemmin, että useampi liigaseura, ei siis kaikki, olisi syksyllä siirtymässä yhteiseen sivupohjaan. Mitenköhän Tappara? Jatkaako vanhassa? Ajattelin vain ettei esim. historiaosio katoa mihinkään, muilla seuroilla kun tuo on pääosin ihan lapsenkengissä.

Remulus:
http://www.tappara.fi/liiga/ottelut/raportit/8731-tapparan-kausiavauksessa-tappio-2-3

Tapparan oman otteluraportin mukaan ykkösen laidassa viilettänyt Jormakka. Hei nyt ihan oikeesti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta