Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan kotisivut

<< < (92/106) > >>

TPR:

--- Lainaus käyttäjältä: Calzo - Tammikuu 10, 2014, 12:55:03 ---Tapparan kotisivujen (alabanneri, nähty tänään) mukaan Sami Venäläinen on yhä joukkuueessa.
Olisiko jo päivityksen paikka....?  Oli sitten sopimussuhteessa tai ei, niin aika vanhaa tietoa.

--- Lainaus päättyy ---

Siellä on tosiaan joku virhe. Kun pelaajia selaa manuaalisesti, poistuneita pelaajia ei näy. Mutta kun avasin sivun äsken, sinne tuli kuitenkin numerolla 18 Philip McRae.

Johansson:
Tainnut tulla lasten lauantain mainokseen lapsus, kun vastaan ehdotetaan (sinänsä teemaan sopivaa) kerhoa.
Lapsellista tästäkin on kommentoida, mutta tuplalapsellinen kun olen.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Johansson - Tammikuu 20, 2014, 14:20:49 ---Tainnut tulla lasten lauantain mainokseen lapsus, kun vastaan ehdotetaan (sinänsä teemaan sopivaa) kerhoa.
Lapsellista tästäkin on kommentoida, mutta tuplalapsellinen kun olen.

--- Lainaus päättyy ---
JYP siinä nyt lukee, eikös se ole ihan oikein?

Johansson:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Tammikuu 20, 2014, 19:46:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Johansson - Tammikuu 20, 2014, 14:20:49 ---Tainnut tulla lasten lauantain mainokseen lapsus, kun vastaan ehdotetaan (sinänsä teemaan sopivaa) kerhoa.
Lapsellista tästäkin on kommentoida, mutta tuplalapsellinen kun olen.

--- Lainaus päättyy ---
JYP siinä nyt lukee, eikös se ole ihan oikein?

--- Lainaus päättyy ---
On, nyt kun se on korjattu. Aluksi luki HPK. Ei näitä kaikkia infoja kannattaisi liian vakavissaan lukea.

Nytkin naisten lauantain mainoksessa on: Lauantaina 25.1.2014 klo 17 alkaen Tappara - Pelicans. Alkaako naisten ohjelma silloin?
Idea on siinä, ettei harvoin pelissä käyvä pety väärin annettuun/ymmärrettyyn infoon illasta.

TJ:
En tiedä onko tämä ihan oikea ketju, mutta menkööt. Tappara nyt myös instagramissa:
http://instagram.com/tapparafansofficial#

Edit: Ei tuo näköjään ihan uusi tili ole, mutta en muista täällä olleen siitä mainintaa ja Tappara tuota äskön facebookissa mainosti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta