Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan kotisivut

<< < (88/106) > >>

warthog:
Minkähän takia tuon kotisivun päälle aukeaa aina avattaessa joku pikkujoulumainos. Joka kerta. Joka ikinen kerta. Olen jo nyt kyllästynyt sulkemaan sitä, eikä ole edes lokakuun puoliväli. Jatkuukohan tuota joulukuulle asti....harmittaa. Enpä taida lukea koko sivua ennen kuin häiritsevä mainos on poistettu.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: warthog - Lokakuu 08, 2013, 18:34:36 ---Minkähän takia tuon kotisivun päälle aukeaa aina avattaessa joku pikkujoulumainos. Joka kerta. Joka ikinen kerta. Olen jo nyt kyllästynyt sulkemaan sitä, eikä ole edes lokakuun puoliväli. Jatkuukohan tuota joulukuulle asti....harmittaa. Enpä taida lukea koko sivua ennen kuin häiritsevä mainos on poistettu.

--- Lainaus päättyy ---
Jep. Yleensä moiset mainokset toimii evästeiden kanssa niin että se ei aukea samalla koneelle kun kerran (jos evästeitä ei poisteta välissä), nyt se tosiaan aukeaa ihan joka kerta.

4_TRA:
Minun kokoonpanolla, pääsääntöisesti firefox,  pikkujoulumainos putkahtaa kun selain käynnistetään. Selaimen pitää hengissä ja muilla sivuila surffattu välillä niin uudelleen tappara.fi mentäessä ei tule pikkujoulumainosta.

TJ:
Pistin asiasta palautetta ja palaute luvattiin pistää eteenpäin asianomaisille.

HuiHai:
Mulle ei ole ainakaan aamun jälkeen sitä enää tullut. Liekkö asiaan jo puututtu? :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta