Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan kotisivut

<< < (36/106) > >>

pieni m:
Hienot sivut, ei voi oikeen muuta sanoa. Ainoo pikkasen häiritsevä tekijä on toi etu- ja sukunimen eri palstoille jaottelu. Mutta nyt ku sivut on selkeet ja helppokäyttöset, eniten silmää pistää kuitenki se, että näillä sivuilla on oikeesti asiaa ja infoa. Siinä Tapparan sivut on aina pessy muut liigajoukkueiden sivut ja nyt sen tiedon löytää helposti. Hyvä.

Koo.Koo:
Kiitos aivan mahtavista sivuista! Joku oli maininnut Bluesin sivut tyylikkäimmiksi sivuiksi, jos tämä pitää(piti) paikkansa, niin nyt se on mennyttä. Mielestäni nämä uudet sivut ovat selkeämmät ja tyylikkäämmät kuin esim. Bluesin sivut. Ja itselläni on myös kevyt käyttää, ensikatsauksella sivut ainakin toimii loistavasti!

Mutta ajattelin ilmoittaa kun ihan vahingossa satuin löytämään pienen pienen bugin, en tiedä miten satuin edes huomaamaan.

Eli: Kun etusivulta valitsee välilehden "Tiedotteet" tai "Uutiset". Sieltä klikkaa jonkun aiheista ja se aukeaa.
Sivun reunassa on tuo UUTISET -palkki ja vuosiluvut, niin nuo linkit eivät toimi.

Jos klikkaan yläpalkista suoraan Uutiset -nappia niin siellä tämä kyseinen UUTISET laatikko oikeassa reunassa toimii, mutta etusivun kautta mennessä en itse ainakaan pääse kuin virhesivuille.

-Koo.Koo

4_TRA:
Kelpaa mulle kyllä!
Kiitokset, IT-Systems Finland.

Kuinkas nuo juniorit, tappara.fi/juniorit/, vanhoissa taisi olla linkki sinnekin etusivulla.

Tappara-68:
Linkki Tappara ry:n sivuille löytyy edelleen yläpalkista kohdasta Linkit :) Oli pakko käydä tarkistamassa asia, juniorityö on kuitenkin tärkeä osa seuran toimintaa!
Sivut on kyllä kertakaikkiaan hienot! Olen jälleen entistäkin ylpeämpi kannattamastani seurasta 8)

baldie:
Hyvältä näyttää munkin silmään, en sitten muuta osaakaan sanoa sun muista tekniikoista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta