Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan kotisivut

<< < (34/106) > >>

Torspo:
Hienot sivut! Kuten joku sanoikin niin valovuoden edellä vanhoja. Toimivuudesta ei voi vielä sanoa ennen pidempää käyttöä.

Vuosia olen peräänkuuluttanut sivujen freshiyttä. Tämä nyt ei liity IT-systemsiin, vaan pikemminkin sivujen päivittäjään, eli axeen :) Tuoreutta pitää olla joka päivä, eli uusia juttuja ja uutisia. Siinä on yhdelle miehelle hommia, mutta zemppiä axelle haastavaan hommaan ja onnittelut uudesta nykyaikaisesta työkalusta (siis uusista sivuista)!

HuiHai:
Uudet sivut on mun mielestä mahtavat!! Tykkään todella paljon ulkonäöstä!  :)

Joksu:
Hianot sivut!! :)

muutamia seikkoja:
-sivujen valmistajan iso, jatkuvasti pyörivä banneri sivjen yläreunassa on lähinnä ärsyttävä, sehän vie suuremman huomion siitä kuin itse vieressä oleva Tapparan logo! Mielestäni sivujen alareunassa oleva SM-Liiga logon alla oleva IT-Systems "logo" olisi riittävä. Onko tuo iso banneri tarpeellinen?
-joukkue sivu. Onko tarpeen, että pelaajat ja muut ovat lueteltuna kahteen kertaan, keskellä ja oikealla? Mielestäni tuo keskellä oleva listaus riittäisi vallan mainiosti. Mielestäni turhaa toistoa tuo oikealla oleva listaus.
          -kapteenistoa ei ole merkitty.

globe10:
Jes! Juuri näin, erittäin hyvät sivut.   8)

Sivujen tumma sininen paljon parempi värinä kuin aikaisempi kirkas sininen.
Ja Tapparan logo yläpalkissa loistelias, se loistaa kauas kuten kuuluukin!

mrcrowley:
Kertaheitolla Sm-Liigan tyylikkäimmät sivut. Herkullisen Tapparasävytteinen ulkoasu helppokäyttöisyydellä höystettynä on se mitä haettiinkin.

Pikaselailulla ainoa selkeästi häiritsevä piirre on tuo it-systemsin flash-banneri sivun otsikkokentässä. Vie ihan liikaa huomiota muuten tyylikkäiltä sivuilta, kun edes värimaailma ei kohtaa Tapparan kanssa. Joku Tappara-aiheinen flash olis helmi, mutta kyllä ilmankin olisi parempi. Mielestäni web-designerin signaus riittää tuolla sivun oikeassa alakulmassa, jossa se on nytkin tyylikkään hillitysti, mutta selkeästi.

Muuten kiitos kaikille uusien sivujen suunnitteluun/toteutukseen osallistuneille. Nyt on web -puoli kunnossa, toivottavasti kaukalossa hommat sujuu vähintään yhtä hyvin?!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta