Kirjoittaja Aihe: Petri Kontiola  (Luettu 456368 kertaa)

Poissa Skake

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #60 : Huhtikuu 24, 2006, 16:34:30 »
Veikkaisisin että konna ei ole aivan valmis vielä nhl kekkereihi.Tärkeä mies Tapparalle ;)

Poissa makarov

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #61 : Huhtikuu 24, 2006, 20:39:37 »
Veikkaisisin että konna ei ole aivan valmis vielä nhl kekkereihi.Tärkeä mies Tapparalle ;)

onhan Konna toki tärkeä mies Tapparalle mutta mun mielestä nykyiset NHL säännöt on kuin tehty Konnalle eli taitopelaajia suosiva, mun mielestä hänen kuuluisi lähteä jos vain huolitaan "sitä vaaraa nyt tuskin on" rapakon taakse. Toivon pukilta näin etukäteen... jos Tj Leinonen lyö Konnan soppariin nollan lisää niin luulen, että Konnakin miettii muutaman kerran kannattaako lähteä vai ei.

ps.Olisi se hienoa nähda ensi kaudella Konna Tapparan paidassa tekemässä todellista läpimurtoa ja viemällä meidät mestaruuteen!!!
Sinä saattaisit olla se pelaaja, joka uskaltaa myöntää hyvän fiiliksen hattutampun jälkeen, vaikka Tappara häviäsi!  T:Konna is the best

Poissa Jerzy

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #62 : Huhtikuu 24, 2006, 20:54:20 »
Veikkaisisin että konna ei ole aivan valmis vielä nhl kekkereihi.Tärkeä mies Tapparalle ;)

onhan Konna toki tärkeä mies Tapparalle mutta mun mielestä nykyiset NHL säännöt on kuin tehty Konnalle eli taitopelaajia suosiva, mun mielestä hänen kuuluisi lähteä jos vain huolitaan "sitä vaaraa nyt tuskin on" rapakon taakse. Toivon pukilta näin etukäteen... jos Tj Leinonen lyö Konnan soppariin nollan lisää niin luulen, että Konnakin miettii muutaman kerran kannattaako lähteä vai ei.

ps.Olisi se hienoa nähda ensi kaudella Konna Tapparan paidassa tekemässä todellista läpimurtoa ja viemällä meidät mestaruuteen!!!

Miten joidenkin nimimerkkien ajatuksia on niin kauhean vaikea saada kulkemaan samalla aaltopituudella kuin omani. Ja tuosta toivomuksestasi... ei taida löytyä Tapparan ensi kauden palkkabudjetista mainitsemasi suuruista kasaa euroja satsattavaksi yhteen pelaajaan vai tarkoititko kenties sen nollan sopimuksen keston perään? Ymmärtääkseni Konnan sopimusta ja sitä myöten palkkaakin tarkistettiin taannoin vastaamaan miehen kykyjä. Niin ja eiköhän se läpimurto sen kultaisenkypärän muodossa ole jo tehty?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 24, 2006, 20:58:03 kirjoittanut Jerzy »

Poissa makarov

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #63 : Toukokuu 02, 2006, 17:21:00 »
Eipä päässyt Tapparan paras pelaaja ja Fanien "Makorovin" suosikki Latviaan jota ihmettelen! Jokeri pelaaja Konna olisi kisoissa. Nyt jäädään odotteleen Kesäkuuta, että jotta mikä on Konnan valinta ensi kauden suhteen!
Sinä saattaisit olla se pelaaja, joka uskaltaa myöntää hyvän fiiliksen hattutampun jälkeen, vaikka Tappara häviäsi!  T:Konna is the best

ajl

  • Vieras
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #64 : Toukokuu 02, 2006, 17:57:54 »
Eipä päässyt Tapparan paras pelaaja ja Fanien "Makorovin" suosikki Latviaan jota ihmettelen! Jokeri pelaaja Konna olisi kisoissa. Nyt jäädään odotteleen Kesäkuuta, että jotta mikä on Konnan valinta ensi kauden suhteen!

Höpö höpö. Konna nyt vaan ei pelannut mitenkään erikoisen hyvin ja pudotus oli täysin "ansaittu". Konnan otteita kun seurasi objektiivisesti, niin kuin maajoukkuepelleissä pitääkin, voi varauksetta sanoa, ettei pojan esitykset riittäneet itse kisoihin.

Poissa janneojanenonjumala

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1177
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #65 : Toukokuu 02, 2006, 17:58:33 »
Tapparan etu?: Konna ei pääse näyttämään scouteille nykyosaamistaan.

Suomen etu?: Ei saanut nuorta kehittyvää pelaaja joka pystyy pelaamaan C/RW akselilla, noi muut sentterithän taitaa olla enemmän LW kamaa jos laitaan joutuvat?

Poissa makarov

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #66 : Toukokuu 02, 2006, 18:20:47 »
Eipä päässyt Tapparan paras pelaaja ja Fanien "Makorovin" suosikki Latviaan jota ihmettelen! Jokeri pelaaja Konna olisi kisoissa. Nyt jäädään odotteleen Kesäkuuta, että jotta mikä on Konnan valinta ensi kauden suhteen!

Höpö höpö. Konna nyt vaan ei pelannut mitenkään erikoisen hyvin ja pudotus oli täysin "ansaittu". Konnan otteita kun seurasi objektiivisesti, niin kuin maajoukkuepelleissä pitääkin, voi varauksetta sanoa, ettei pojan esitykset riittäneet itse kisoihin.

Jos kattoo millaisessa roolissa Konna pelasi niin voisiko Konna sitä paremmin hoitaa?...3 peliä ei yhtään omiin ja taisi tulla muutama plussa..jos nyt vertaa esim.Koivuun, Pirnekseen, Kallioon, Pesoseen niin mitä nämä äijät esittivät? . Mun mielestä Santala ja Viuhkola meni Konnan edelle senttereistä. Mutta täytyy ottaa huomioon sekin että "Karkuri" Rautakorpi peluutti Konnaa laidassa ja Maajoukkueessa Konna oli sentteri luukuun ottamatta venäjä peliä jossa Konna oli laidassa..että Konnalle olisi ollut käyttöä niin laidassa kuin keskelläkin ja roolin kun roolin mies olisi hoitanut.
Sinä saattaisit olla se pelaaja, joka uskaltaa myöntää hyvän fiiliksen hattutampun jälkeen, vaikka Tappara häviäsi!  T:Konna is the best

Tappara #27

  • Vieras
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #67 : Toukokuu 02, 2006, 22:51:58 »
Kyllähän se vain niin on ettei Kontiolalla vielä paukut riitänyt MM-kisoihin. Oli aika näkymätön kaikissa pelaamissaan peleissä. Sitäpaitsi nimeämättä Kontiolaa, Westerlund sanoi että joukkueessa oli myös nuoria tulevaisuuden nimiä, joita haluttiin jo päästää haistelemaan maajoukkuekuvioita.

Kyllä Kontiolankin aika maajoukkueessa vielä koittaa...

Poissa PorkkanaKirves

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #68 : Toukokuu 03, 2006, 09:40:45 »
Voi olla että saadaan nauttia Konnasta vielä ensi vuonnakin...

When asked about players within the Blackhawks system who might be flying under the radar, Stan Bowman brought up a few European prospects. Petri Kontiola was near the top of the list.

Calling him “an excellent playmaker,” Bowman noted that “He was near the league lead in assists. We certainly have high expectations for him.”

The impressive year in the Finnish Elite League has the Hawks wondering about a trip across the pond. With Kontiola’s vision and passing ability, that trip might come sooner rather than later.

“We are going to look at it, but if it doesn’t work out, we will leave him to continue his development one more year and then bring him over,” stated Bowman.

Eli ei Blackhawks ole ainakaan täysin varmasti vielä ensi kaudeksi miestä viemässä. Riippunee kai siitä kumman puolen rapakkoa katsovat olevan parempi vaihtoehto kehitykselle.



Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #69 : Toukokuu 15, 2006, 06:33:47 »
AL tänään Kontiolasta:

- Annamme hänen kypsyä vuoden SM-liigassa. Syksyllä 2007 on hänen aikansa yrittää NHL:ssä, Chicagon Euroopan pääscoutti Sakari Pietilä kertoo.

Poissa Börje

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1599
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #70 : Toukokuu 15, 2006, 07:41:46 »
AL tänään Kontiolasta:

- Annamme hänen kypsyä vuoden SM-liigassa. Syksyllä 2007 on hänen aikansa yrittää NHL:ssä, Chicagon Euroopan pääscoutti Sakari Pietilä kertoo.

Todella hyvä uutinen. Vaikka Kontiola hyytyi playoffeissa monen muun tavoin, parhaan pistemiehen menettäminen kirpaisi tässä vaiheessa kovaa. Toivotaan, että Sakke tietää, mistä puhuu.

Tsemppari

  • Vieras
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #71 : Toukokuu 15, 2006, 09:04:08 »
Hyvä hyvä hyvä.

Justjoo

  • Vieras
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #72 : Toukokuu 15, 2006, 09:54:52 »
Todella hyvä uutinen. Itse olin varma, että Konna lähtee. On niitä paljon huonompiakin pelimiehiä lähtenyt rapakon taakse. Tuon tasoisia pelimiehiä ei jatkuvasti tyhjenevässä SM-pajatsossa paljon ensi kaudella ole.

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #73 : Toukokuu 15, 2006, 17:38:35 »
Paras uutinen pitkään aikaan, koko keväänä kun tarkemmin aattelen. Iso asia kaikilta kanteilta tarkasteltuna, ei pelkästään pelillisiltä.
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #74 : Toukokuu 15, 2006, 17:41:27 »
Tyytyväisyyttä myös täältä päin. Paljon parempi Konnan opetella vielä vuosi koto Suomessa ja sen jälkeen suunnistaa tienaamaan.

Toivottavasti Kontiola ei silti turhaudu, kun joutuu pelaamaan vielä 'vain SM-Liigassa'. No, ehkä tää on jälleen mun pessimistisen mielen tuottama ajatus.