Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Aamulehti: Ilveksen joka-aamuinen fanijulkaisu

<< < (2/87) > >>

Trafan:

--- Lainaus käyttäjältä: Manse-Fani - Helmikuu 21, 2007, 17:37:35 ---Takka räiskyy tosin iloisesti.
--- Lainaus päättyy ---
AL on aviisi joka ei kelpaa edes kissan kuivikkeeksi: se on suoraan painosta tullessaan jo niin täynnä "tavaraa".
Lisäksi kun myös tiedetään ettei totuus pala tulessakaan, löytyy AL:lle sen omin käyttötarkoitus:
se palaa kirkkaalla sinisellä liekillä ja sopii takkaan sellaisenaan.
Tällä palstalla toteutuu sanalasku "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".
Jos Aamulehdessä kerran on otettu tavaksi lorottaa suoraan Tapparalaisten kintuille,
ei täälläkään tarvitse ko. julkaisua suurella lämmöllä ajatella. Paitsi siellä takassa.

marjo:
Leppäsen erottamisen aikoihin laitoin aikas roisiakin palautetta jonkin pelin jälkeen. Kyseisestä pelisepustuksesta ei löytynyt edes ottelun tulosta saatika minkäänlaista kuvausta ottelun kulusta. Samaan palautteeseen laitoin vielä Leppäsen erottamisesta, ihmetellen kuinka lehti voi potkia ainoan kiekkotietäjän palkkalistoiltaan pois. Kyseisen otteluraportin kirjoittajaa en nyt tähän hätään muista, mutta J-P Lammi se ei tainnut olla.
Vastauksena sain kiukuttelevaa teiniangstia täynnä olevan ruikutuksen itse jutun kirjoittaneelta toimittajalta, joka ei kestänyt itseensä osuvaa kritiikkiä.. Suunnilleen käski itse kirjoittaa paremman jutun, jos osaisin.
Asiallisen vastauksen sain Leppäseltä, joka ihmetteli Aamulehden linjaa.
Ja kyllä Tampereella seuraa jääkiekkoa paljon sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät netin ääreen pääse ja silti haluaisivat lukea itse pelitapahtumista.
Ne henkilökuvaukset sun muut "kissanristiäis" - jutut vois kirjoittaa ihan erikseen.

Hemuli:
Sinällään olen siitä samaa mieltä, että Aamulehden urheilu- ja varsinkin kiekkotoimitus kaikkine lammeineen ja silvennoisineen on aika totaalisen perseestä, mutta viihdearvosta Kerho-pelin kahden ensimmäisen erän osalta lausunto oli kuitenkin kohdallaan. Todellakin mieluummin olisi katsellut vaikka maalin kuivumista, koska kahdessa ensimmäisessä erässä ei ollut tunnetta, liikettä, taitoa eikä yritystä. Harhasyöttöjä, kiekonmenetyksiä, hiiiiiiihhtelyä, sekoilua ja tasan yksi todellinen maalipaikka kotijoukkueella.

Menipäs vähän ohi aiheen, mutta todettakoon siis että Aamulehden urheilutoimitus on yksi asiantuntemattomimmista tässä maassa. Ei ne edes yritä. Vaimo pakotti kuitenkin lehden tilaamaan joten näillä mennään. Ja on se kuitenki ainoa läpyskä mikä noteeraa Pirkanmaan talousalueen eli sen tärkeimmän.

Mac:
Onkos tää Marko Leppänen tää kaveri, joka kirjottaa nykyään NHL -juttuja IS Veikkaajaan. Ihan hyviä juttuja ne ainakin on.  :) Sama nimi on ainakin. Jos joku tietää, niin kertokoon. Kannattaa lukee ne NHL -jutut kyllä, jos yhtään NHL kiinnostaa, siellä on monesti hyviä juttuja.

offtopic

Wille:
On se.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta