Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Aamulehti: Ilveksen joka-aamuinen fanijulkaisu

<< < (63/87) > >>

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: topi69 - Heinäkuu 11, 2014, 09:24:04 ---Eikös tuukalla ole 10 vuotinen sopimus missä oli mahdollisuus pelata 3 kautta ulkomailla. Muistaakseni jotain tähän tyyliin.
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin. Sopimusta on jäljellä 5 kautta, ulkomaanoptiota on jäljellä yksi kausi, että kyllähän tuosta nyt sinänsä kaikki oleellinen tulee ilmi, mut.... ei se nyt ihan nappiin menny.

Vilttitossu:
Enpä lähtis Sihvosta noin pahasti mollaamaan, et Solmuun vertais. Kyllä nää Jatkoajan jantterit ovat ihan omaa luokkaansa. Oon lopettanu jo Jatkiksen otteluraporttien lukemisenkin ajat sitten, sellasta kuraa siellä suolletaan.
Ja tästä huomioon, että Yleareenasta voi kuunnella Sihvosen radio-ohjelmat podcastina, ja näin kannattaa tehdä, on asiallisia tarinoita!!!

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Rixa - Heinäkuu 11, 2014, 09:13:54 ---Kerrankin kun Tapparasta on Aamulehdessä pieni uutinen, on uutiseen saatu fatkat päin horisonttia. Mä luulin että Solmu Salminen on jääkiekkoon perehtynyt toimittaja.

--- Lainaus päättyy ---
Täytyy sanoa että hämmästyin uutisen sisältöä aamusella! Piti oikeen tarkistaa Tuukan sopimusuutiset ja missään ei ollu että olis uusi sopimus tehty voimassaolleen pitkän pahvin loppuajaksi. No sitte luonteva selvitys kun huomasin toimittaneen henkilön, Solmu Salmela ... en tiedä, tuo jääkiekkojournalismin Ymmi Hinaaja.

Paarma:
Solmu Salminen Witterin ihmeellisessä maailmassa: "Tunne, kun mokattuasi sivun 5min ennen DLää ja soiteltuasi painoon 2:15 kuulet, että se stanan lehti tippuu luukusta."

Annetaan ny tän kerran anteeksi.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Heinäkuu 11, 2014, 10:46:29 ---Enpä lähtis Sihvosta noin pahasti mollaamaan, et Solmuun vertais. Kyllä nää Jatkoajan jantterit ovat ihan omaa luokkaansa. Oon lopettanu jo Jatkiksen otteluraporttien lukemisenkin ajat sitten, sellasta kuraa siellä suolletaan.
Ja tästä huomioon, että Yleareenasta voi kuunnella Sihvosen radio-ohjelmat podcastina, ja näin kannattaa tehdä, on asiallisia tarinoita!!!

--- Lainaus päättyy ---

Joo, menee vähän off-topiciksi, mutta jos vähän laajemmalla perspektiivillä tarkastellaan niin Petteri Sihvonen on ollut merkittävä tekijä, että suomalainen urheilujournalismi, tai kiekkojournalismi, on alkanut oikeasti käsittelemään ja analysoimaan myös itse peliä. Näitä pekkajalosia yms. muita höpöhöpöjä on kyllä riittänyt. Tuo Sihvosen kesäsarja Yle Puheella on aivan loistavaa settiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta