Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Aamulehti: Ilveksen joka-aamuinen fanijulkaisu

<< < (55/87) > >>

LAPA:

--- Lainaus käyttäjältä: Tapparan näköinen mies - Marraskuu 24, 2013, 14:09:07 ---Palautetta Aamulehden toimitukseen voi antaa:

http://aamulehti.polldaddy.com/s/palaute1

Jos jokainen, tai vaikka vain joka toinen, tapparalainen käy antamassa asiallisen palautteensa siitä seikasta, että Aamulehden etusivulla seikkailee aina vain Ilves, eikä Tappara koskaan, niin eiköhän heidän ole pakko ottaa se jollain tavalla huomioon!

--- Lainaus päättyy ---

Asiallinen palaute annettu minun osalta.

peterra:
Samoin minun.

pieni m:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 24, 2013, 13:19:49 ---Katsoin nyt vasta omaa Aamulehteäni ja siinä ei muuten ollut kummastakaan pelistä juttua etusivulla. Urheilusivulla taas Tapparan pelistä oli tuplasti enemmän, kun otetaan tuo iso valokuvakin huomioon.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla oli numero 17 ja sen alla teksti, kuinka Ilves teki selvää Kärpistä. Toi peliraportti nyt on tainnu aina olla suurempi kotijoukkueen pelistä, mutta etusivusta oli nyt puhe.

Tapparan näköinen mies:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 24, 2013, 13:30:15 ---Tuossahan se syy on. Kun tapparalaiset ei sitä tilaa, niin tottakai se suunnataan meille sen lukijakunnalle :)

--- Lainaus päättyy ---

Mutta eikös Aamulehti ole kuitenkin se tilatuin sanomalehti myös Mouhijärvellä?

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: pieni m - Marraskuu 24, 2013, 15:33:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 24, 2013, 13:19:49 ---Katsoin nyt vasta omaa Aamulehteäni ja siinä ei muuten ollut kummastakaan pelistä juttua etusivulla. Urheilusivulla taas Tapparan pelistä oli tuplasti enemmän, kun otetaan tuo iso valokuvakin huomioon.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla oli numero 17 ja sen alla teksti, kuinka Ilves teki selvää Kärpistä. Toi peliraportti nyt on tainnu aina olla suurempi kotijoukkueen pelistä, mutta etusivusta oli nyt puhe.

--- Lainaus päättyy ---
Katoppas, nyt huomasit kun sanoit. En edes huomannut koko juttua ennen kuin sanoit tuon tarkan paikan. Ei tuosta kyllä kannata kenenkään kauheeta haloota nostaa varsinkaan kun siellä sisällä oli jutut juurikin niin kuin sanoit, eli paikallinen selvästi isompana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta