Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Aamulehti: Ilveksen joka-aamuinen fanijulkaisu

<< < (32/87) > >>

kimis75:
Oliko tänään mitään mainitaa siitä, että Janne olisi saavuttanut jotain pientä vai oliko Sakke ja mahdollinen Mälkiän siirto tärkeämpää uutisoida?

Jopa meillä paikallinen(Kymen Sanomat) lehti oli saanut pari riviä aikaiseksi Jannen noususta tasapisteisiin.

forrest:
Kyllähän tuo AL:ssä mainittiin, mutta kuvaksi oli valittu sellainen kuva Jannesta jossa Jannea ei ole ollenkaan.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: forrest - Tammikuu 04, 2009, 14:43:37 ---Kyllähän tuo AL:ssä mainittiin, mutta kuvaksi oli valittu sellainen kuva Jannesta jossa Jannea ei ole ollenkaan.

--- Lainaus päättyy ---

Juttu oli ihan odotetunlainen ja oikeastaan sellainen kuin pitikin. Miksi tuuletella "kakkossijaa" kauheasti, kun mitä ilmeisimmin Jannesta tulee torstaina listaykkönen.

Romppa:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Tammikuu 04, 2009, 15:10:31 ---...oikeastaan sellainen kuin pitikin. Miksi tuuletella "kakkossijaa" kauheasti, kun mitä ilmeisimmin Jannesta tulee torstaina listaykkönen.

--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä, ihmetytti eilen Maikkarin panostus asiaan. Kieltämättä hyvä, asiantunteva ja loppukommentteineen hauskakin kooste Jannen urasta, mutta miksi jo nyt? Jotta juhlahetkellä voidaan keskittyä formularenkaitten venttiileihin? Toki Aamulehtikin kykenisi sellaiseen.

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Lokakuu 01, 2007, 15:50:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Romppa - Lokakuu 01, 2007, 15:17:58 ---Jotta tämä asia saadaan pois päiväjärjestyksestä, niin mää menen keskiviikkona etsimään sulle sen lehden Aamulehden arkistosta. Toivottavasti sulle riittää kopiot pelkistä urheilusivuista, sillä koko lehteä ei viitsis tulostaa.

Kerrotko mulle sen Elorannan potkujen päivämäärän, niin mun ei tartte koko viime syksyn lehtiä käydä läpi?

btw. minen toisten kaljoja vie, joten mulle riittää pari tuoppia ja kori sille kelle ensin lupasitkin. Tarviiko mun oikein ajaa partani, että naamani näyttäisi edes vähän enemmän henkkarikuvalta?

--- Lainaus päättyy ---

Vallan hyvin riittää kopio kyseisistä sivuista Aamulehdessä. En oikein ymmärrä, miksi et muista sitä Elorannan potkujen ajankohtaa, koska samana päivänähän tehtiin suomalaisen ja tamperelaisen kiekkoilun ikiaikaista historiaa. Muistaakseni tämä historiallinen päivä oli 18.11.2006.

Molemmille en voi kaljoja tarjota, ellette molemmat tuo yhtäaikaisesti tätä Aamulehden otosta. Tämä on vähän niin kuin tiedonjulkistamispalkinto ja se myönnetään vuosittain vain yhdelle henkilölle.

--- Lainaus päättyy ---
Kauan tätä on venytetty, mutta nyt kun se suuri ennätys on kaatumassa, niin eiköhän Naapuri maksa ne kaljansa Jannen juhliessa. Syitä on monia, mutta yksi oli se, että saatuani nämä sivut onnistuin ne kadottamaan siihen mustaan aukkoon, jota moni kirjahyllyksi kutsuu. Toinen oli se, että vastarannan kiiskenä Naapuri puhui itsensä pitkälle jäähylle.

Tässä PDF:nä kaksi sivua Aamulehdestä 19.11.2006. Sivulla B19 puhutaan vain ja ainoastaan jonkun ukkelin potkuista ja jatkajasta. Sivulla B20 jatketaan saman jauhamista ja kysellään jopa joltain noubadeilta, että oliko oikein ja kukas seuraavaksi. Janne Ojasen touhuista kertoo joku porilainen freelancer/Kassi-Almamedian toimittaja ilman mitään sen kummempia krumeluureja yhdellä lauseella. Onneksi sentään on saatu lausunto itse pelaajaltakin.

edit: Kirjaston mikrofilmikone ei osannut tarkentaa koko sivulle, joten sivujen laidat ovat enemmän tai vähemmän sumeita. Jopa henkilökunta koetti säätää...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta