Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Erikoisia sattumuksia Tapparan peleissä

<< < (6/10) > >>

Justjoo:
Olisiko ollut vuonna 94, kun olin katsomassa Jokerit-Tappara peliä Helsingissä. Isänsä  mukana peliä oli katsomassa varmaan joku 7-8 vuotias poika.

Jokeri-fanit huutelivat tyypillisiä haista vi**u porkkanapöksy ym. kannutushuutojaan. Tästähän poika innostui itsekin setiä matkimaan ja huutelemaan solvauksia. Isä välittömästi ojensi poikaansa ja kielsi tätä huutelemasta hävyttömyyksiä, koska se on huonoa käytöstä. Eipä tässä mitään, mutta kolmannessa erässä Jokereiden saadessa kyseenalaisen jäähyn isi itse pomppasi pystyyn keskisormi ojossa tuomariin päin.

Poika katseli hieman hämmästyneenä isäänsä. Olisi ollut kiva kuulla isän selitys pojalleen.

Esa.K:
Seuraava tapahtuma ei varsinaisesti ole itse pelissä sattunutta, mutta pelin jälkeen kylläkin.
Kaverin kanssa oltiin Nummisen Tepon mailaa pyytelemässä silloin ensimmäisellä Nhl lakko vuonna, Tappara-Tuto pelissä jonka Tuto muistaakseni voitti. Ja niinhän siinä kävi, että Teppo antoi mailansa suoraan kaverini käteen j asitä siinä hetki ihasteltiin. Kunnes takaa tuli järjestysmies ja nappas mailan käsistä ja antoi sen ilmeisesti omalle pojalleen. Ja siitäkös alkoi kauhea vääntö, mutta maila jäi kylläkin saamatta. Että näin.

forrest:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Helmikuu 12, 2007, 18:08:13 ---Ja juu, se oli 1 se Fleuryn Porin paita, taisi olla Hilppa Halmeelta lainassa. (Mikähän paita päällä Halme vaihdossa istui?) Syytä siihen paitahommeliin mää en tiä.

--- Lainaus päättyy ---

Muistaakseni sellaisen version kuulin taannoin, että Fleury olisi unohtanut oman paitansa kotiin ja joutui sitten pelaamaan varapaidalla.

Mazza:
Jotenkin muistelisin kanssa että Fleury pelasi sillä Hilpan paidalla Jyväskylässä, mutta oon niin monta kertaa ennenkin erehtynyt näissä vuosien takaisissa jutuissa etten kyllä lähtisi vetoa lyömään. Eikös Fleury kumminkin JYP HT:ta vastaan tehnyt maalin takaa veskarin selän kautta osuman?

Justjoo:

--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Helmikuu 14, 2007, 12:00:40 ---. Eikös Fleury kumminkin JYP HT:ta vastaan tehnyt maalin takaa veskarin selän kautta osuman?

--- Lainaus päättyy ---

Teki kyllä, mutta se oli vasta seuraavassa Jyppi-pelissä hakametsässä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta