Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Ruotsin turnaus

<< < (6/6)

Manse-Fani:

--- Lainaus käyttäjältä: t+a+p+p+a+r+a - Tammikuu 26, 2009, 19:09:13 ---Ja todellakin pistää vihaksi, kun Nimo ei ikinä mahdu joukkueeseen.

--- Lainaus päättyy ---

Mua ei ainakaan henkilökohtaisesti haittaa hevon huttua, ettei tapparalaisia valittu taaskaan tähän pilipali-turnaukseen. Huomattavasti parempi näin. Ukot ei muutenkaan kaipaa yhtään ylimääräistä kuormitusta; omassakin liigassa ja sarjatilanteessa riittää ihan tarpeeksi duunia ihan joka äijälle, ja eritoten Nemolle.

Kilroy:
Koskas Nieminen olisi mukana ollut. Onko hänessä jotain minkä takia valmentajat eivät huoli häntä mukaan?

repekka:

--- Lainaus käyttäjältä: Kilroy - Tammikuu 26, 2009, 19:54:27 ---Koskas Nieminen olisi mukana ollut. Onko hänessä jotain minkä takia valmentajat eivät huoli häntä mukaan?



--- Lainaus päättyy ---
Onko Ville Nieminen sinun mielestäsi maajoukkuetason pelaaja?

Justjoo:

--- Lainaus käyttäjältä: Manse-Fani - Tammikuu 26, 2009, 19:12:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: t+a+p+p+a+r+a - Tammikuu 26, 2009, 19:09:13 ---Ja todellakin pistää vihaksi, kun Nimo ei ikinä mahdu joukkueeseen.

--- Lainaus päättyy ---

Mua ei ainakaan henkilökohtaisesti haittaa hevon huttua, ettei tapparalaisia valittu taaskaan tähän pilipali-turnaukseen. Huomattavasti parempi näin. Ukot ei muutenkaan kaipaa yhtään ylimääräistä kuormitusta; omassakin liigassa ja sarjatilanteessa riittää ihan tarpeeksi duunia ihan joka äijälle, ja eritoten Nemolle.

--- Lainaus päättyy ---

Aamen. Täysin samaa mieltä.

Ojanen_8:

--- Lainaus käyttäjältä: Manse-Fani - Tammikuu 26, 2009, 19:12:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: t+a+p+p+a+r+a - Tammikuu 26, 2009, 19:09:13 ---Ja todellakin pistää vihaksi, kun Nimo ei ikinä mahdu joukkueeseen.

--- Lainaus päättyy ---

Mua ei ainakaan henkilökohtaisesti haittaa hevon huttua, ettei tapparalaisia valittu taaskaan tähän pilipali-turnaukseen. Huomattavasti parempi näin. Ukot ei muutenkaan kaipaa yhtään ylimääräistä kuormitusta; omassakin liigassa ja sarjatilanteessa riittää ihan tarpeeksi duunia ihan joka äijälle, ja eritoten Nemolle.

--- Lainaus päättyy ---

Joo ja Ville ei enään tarvi ''ponnahduslautaa änäriin'' - niinkun Kurri sano JKL:ssä EHT turnauksesta - koska on siellä kumminkin ollut jo ja voittanut cupinkin.

Mutta vuorostaan Lehterän voisi kyllä mun mielestä tälläkin kertaa valita, kun sinne änäriin kuitenkiin haaveilee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta