Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Kärpät-Tappara 03.02.07

<< < (2/7) > >>

Mac:
Vaikka mikä tahansa joukkue häviäisi näinkin kovalla jengille kuin Tappara (tai jollekin [melkein] yhtä kovalle) vaikka neljä kertaa, se ei mielestäni sulje pois joukkuetta mestaritaistelusta. Kärpät on nyt vähän siipirikkoinen ja Viuhkola ja Hyvönenkin alkavat vasta päästä vauhtiin. Kärpät tulee olemaan kova keväällä, Kärpät on niin kova joukkue. Mä uskon kuitenkin, että mahdollisessa ottelusarjassa Kärppiä vastaan Tappara on vahvempi.

Sitten tähän otteluun: Mä uskon, että Tappara vie voiton; se voi tulla jopa yllättävän selkein numeroin, tyyliin 0,1 - 3,4. Tappara on nyt niin vahvassa iskussa, ja Kärpät ei niin vahvassa iskussa, että mä uskon, että Kärpät kaatuu.

NYR:
Onko päivämäärä väärin vai vai eletäänkö me pelkästään tammikuuta nykyään...
Itse pelistä tulee vähä maalinen niin ainakin luulen jopa tässä voidaan mennä rankkareille saakka ja sit se on jo niin paljon tuuristakin kiinni
et kumpi viä mut toivotaan et Lehto jatkaa hurjia otteita niin kyl meiltä aina maalin tekijä löytyy.

Peke66:
Lopultakin sain itteni kirjattua näille sivuille. Niin huomenna mennään Raksilaan kattomaan Tapparaa. Semmonen kutina on että voitto lähtee taas tampereelle. Sen verran vahvaa Tapparan esitykset ovat olleet. Ketjuista tuntuu löytyvän aina uusia onnistujia, jos joillkin (Janne/ Konna) tökkii.

Taitaa olla halli vissiin aika täynnä,. Soittelivat eilen kärppätoimistosta että ollaanko tulossa. Lipuille on kysyntää. Omani varasin jo heti edellisen Kärppä -Tappara pelin jälkeen. Paikat heti vaihtoaition takana. Valakonen Tapparalippu liehumaan, ja kannustetaan Tappara voittoon.
Veikkaan Aallolle huomenna kahta pojoa, alakanu viime aikiona kulukemaan.

Henkka:
Konna puuttuu Tapparalta. Mitähän muutoksia tulee? Kärpiltä voi löytyä nyt kova lataus kaataa Tappara, mutta kyllä mahdollisuudet voittoonkin on. Kärpät ei ole nimittäin voittanut runkosarjan TOP6 -joukkuetta kertaakaan 6.11.2006 jälkeen. Hyvähän se on noita heikkoja pätkiä helpoimmalla paikallisohkollaan.

Ansku:
Peliä lähetään kattoo ja toivottavasti voitto tulee. Hyvät viime pelit saa uskoo voitosta. Lehto jatkaneen maalilla ja samalla tasolla mitä on ollut ja puolustus ei vuoda, hyökkäykseen terävöintiä pistetään paikoista sisään niin toivottavasti voitto irtois. Hauska nähä millä kentällisillä lähetään. Sekotetaanko enemmänki vai yksinkertasesti Enlund Konnan paikalle? Kuinka Tappara suorituu varmasti nälkäsen Kärppä-lauman kanssa? Se nähdää huomenna.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta