Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Kärpät-Tappara 03.02.07

<< < (3/7) > >>

Luuseri:
On kyllä siunattu asia tuo Konnan loukkaantuminen. Saa toiset enemmän vastuuta ja Konna saa levätä huomenna, ja ylihuomenna, ja ylihuomisen huomenna... jne. Pikaista paranemista toivotan, vaan en liian pikaista.

Mac:

--- Lainaus käyttäjältä: NYR - Helmikuu 02, 2007, 14:12:13 ---Onko päivämäärä väärin vai vai eletäänkö me pelkästään tammikuuta nykyään...
Itse pelistä tulee vähä maalinen niin ainakin luulen jopa tässä voidaan mennä rankkareille saakka ja sit se on jo niin paljon tuuristakin kiinni
et kumpi viä mut toivotaan et Lehto jatkaa hurjia otteita niin kyl meiltä aina maalin tekijä löytyy.

--- Lainaus päättyy ---

Tarviiko jostakin pienestä kirjotusvirheestä, joka on varmaan vahingossa painettu, niin alkaa keduileen? Jos nyt oikein aletaan niin säkin voisit kattoo tota sun kieliasuas. Ne asiat enemmän särähtää...

Otteluun (jälleen kerran :D ) :

Kontiola pois; ei voi mitään. Toivottavasti Konna paranee pian ja on taas iskussa, kun palaa. Itse en taivu uskosta Tapparan voittoon silti, vaikka Kontiola on pois. Mä uskon, että ottelun tähdiks nousevat Stefan Öhman ja Mika Lehto (tai Tommi Nikkilä, jos pelaa, mutta tuskin pelaa, sillä Lehto on pelannut niin hyvin). Lehtohan on tuntunut jo kauan viihtyä Raksilassa tai ainakin siellä on koppi tarttunut.

Trafan:
Kärpät suosikkeja kotonaan
Voittoa tuottava Viekkaus antaa seuraavat kertoimet lauantai-illan huumaan:
Kärpät-Tappara 1,65-4,40-3,30.
Kärppien SM-sarjassa ylivertainen materiaali painaa kertoimissa,
eikä Konnan poisjääntiä pelistä ole luultavasti huomioitu.
Kärpät eivät kuitenkaan ole vielä parhaassa iskussaan
eli Tapparalla on mahdollisuutensa.
Edit: Pienet.

Otteluennakot:
Tappara
Kärpät
Jatkoaika
Urheilulehti
Sihvosen analyysi
Kiekkokanava
Kiekkoareena
MTV3 Hockey Night
Lätkätiedon vetovihjeet

tapsa34:
Tapparan peleissä on ollut erittäin hyvä balanssi viime aikoina. Ja varsinkin puolustuspeli on parantunut paljon. Pelaaminen näyttää kaikilla kentillä hyvältä. Joten lähden odottamaan tasaista peliä joka saattaa ratketa yhdellä maalilla Tapparalle.

Annilieh:
Tappara lähtee Ouluun näyttämään että missä se kaappi taas seisookaan.
Tiukka peli luultavasti tulossa,mutta ratkeaa maalilla tai kahdella Tapparalle. Jotenkin en jaksa uskoa, että jatkoajalle (saati sitten rankuille) asti tänään mennään.

Puollustus on ollut hyvässä vireessä viime peleissä ja hyökkäyskin aikas tehokasta. Täysillä peliin vaan ja pisteet Tampereelle!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta