Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-HPK 25.01.07

<< < (12/12)

67:
Mutta, 94 pstettä riittäisi siihen, että TAPPARA oli 6:n sakissa? Ainakin kahtena edellisenä kautena näin. :o

makarov:

--- Lainaus käyttäjältä: hardflip - Tammikuu 26, 2007, 08:45:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: makarov - Tammikuu 25, 2007, 22:43:37 ---
--- Lainaus käyttäjältä: hardflip - Tammikuu 25, 2007, 21:59:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jani73 - Tammikuu 25, 2007, 21:55:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: hardflip - Tammikuu 25, 2007, 21:50:38 ---Virkkusen voi ulostaa, tänäänkin pelkkää säntäilyä.  :(

--- Lainaus päättyy ---
Ottaisko Ässät vaihdossa Kuuselaan :P Siis pelasiko kaveri edes tänään? Aika hajuton ja mauton oli Tappara tänään - no OK - Puolet ottelusta meni töitä tehden ja Analin selostusta kuunnellen, mutten tainnut kertaakaan Virkkusen nimeä mainittavan selostuksessa.

--- Lainaus päättyy ---

Pelasi se, siellähän se viipotti menemään kuin aku ankka etukenossa ja yllättäen pelasi ittensä taas vaihteeksi useamman kerran ulos tilanteesta. Odotin paljon kaverilta kun on nyt pysynyt poissa huilipenkiltä loukkaantumisien takia.

Edellisestä jäi vielä se sanomatta, Rönni oli paska kuten aina mutta eipä me sen takia hävitty. Ja Konna voisi myös syöttää välillä, ei sille mitään etuoikeuksia pitäisi antaa. Noh änärissä viimeistään lähtee luulot pois jonkun toimesta.

--- Lainaus päättyy ---
sano kenelle konna olisi voinut syöttää?....konnan ketjukaverit oli ihan pihalla tänään PISTE. sitäpaitsi Konna voisi useammin itse laukoa kuin syöttää.. tänään nähtiin kyllä konnalta paljon laukauksia ja jatka samaan malliin!!!  Ja pelle hei jokaisen joukkueen tähtipelaajalla on etuoikeuksia ja niin saa olla myös meidän konnallakin. änäristä vielä eiköhän konnalla ole vähän eri tason miehet rinnalla kun kirvesrinnoissa!!!!

--- Lainaus päättyy ---

Sanot mua pelleksi, pikkuräkänokka? Toki tietysti pitää katsoa kelle syöttää ja niitä paikkoja ei älyttömästi ollut mutta siitä huolimatta välillä tuo kikkailu menee aika mahdottomaksi joka sitten johtaa kiekon menetykseen.

Sä et edes tajunnu tuota änäri kommenttia, mitä en yhtään ihmettele kun lukee noita useampia sinun talindomikommetteja kauden varrelta.

 ;D

--- Lainaus päättyy ---
yo pelle...!!! Montanko kertaa konna menetti kiekon niin, että siitä tuli vaarallinen tilanne.. mun mielestä ei kertakaan.. vertaa Clarke!!!! kyllä Konna syöttää jos vain on mahdollista, voittihan hän viime kauden syöttöpörssin kakskymppisenä junnuna ja nytkin on ainakin Tapparan paras syöttelijä, mitä sä vielä vaahtoat konnan sooloista sirkuspelle!!  Konna saisi itse ruveta laukomaan paljon enemmän,  olisi  paljon vaarallisempi pelaaja kun mitä jo on.. mutta kun jopa vastustajan veskaritkin tietää, että konna ei ammu!!! Nhl:ssä on ns. poliisit ja vähän taitavammat miehet rinnalla, jotka myös osaa syöttää konnalle myös takaisin.
PS.Mä en ainakaan maksaisi Tapparan peleihin jos konna heittäisi kiekkoa päätyyn. mä tuun kattoon taikuri konnan tekosia enkä mitään väliajan pelle show:ta!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta