Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Eiköhän Venäläisen Tapparapestin hommat oo siinä kun on mukana siviilit päällä kannua nostelemassa. Hyviä varamiehiä tarvitaan ja Samin pystyy kyllä huoletta ottamaan mukaan jos tarve niin vaatii. Rautakorven suunnitelmiin ei nyt vaan ole istunut ja silloinhan pitää lähteä etsimään hommia muualta joten onnea ja menestystä missä sitten jatkaakin uraansa. Hyvät muistot itselle ainakin Venusta jää.
Haastattelin Venua parisen viikkoa sitten, niin vaikka Tapparan sivuilla sopparin ilmoitetaan päättyvän tähän kauteen, niin oikeasti se on voimassa vielä ensi kauden. Ihmeteltiin yhdessä, miksei sitä ole sivuille laitettu oikein.
Tappara uutisoi 2 vuotta sitten kahden vuoden sopimukset TPS-kolmikolle. Makkosella oli vuoden optio, muilla ei. Tiedä sitten olisiko tuossa tapahtunut joku virhe silloin.
Lainaus käyttäjältä: TPR - Maaliskuu 25, 2013, 10:55:55Tappara uutisoi 2 vuotta sitten kahden vuoden sopimukset TPS-kolmikolle. Makkosella oli vuoden optio, muilla ei. Tiedä sitten olisiko tuossa tapahtunut joku virhe silloin.No ainakin Venu itse on laittanut allekirjoituksen 3-vuotiseen soppariin. Ja tosiaan se itse mulle näin sanoi.
Nyt pääsee Sami näyttämään että vieläkö löytyy pelimiestä. Toivottavasti onnistuu..
Aivan turhake jätkä joka ei tuo hyökkäysvoimaa mihinkään. Ottaa jäähyjä joka peliin se on "venun" laatua ollu josta tukkis ei pidä.
Lainaus käyttäjältä: SPL - Huhtikuu 01, 2013, 22:20:34Aivan turhake jätkä joka ei tuo hyökkäysvoimaa mihinkään. Ottaa jäähyjä joka peliin se on "venun" laatua ollu josta tukkis ei pidä.Otappas nyt SPL pää pois sieltä minne ei aurinko paista.Rautakorven omin sanoin:Rautakorpi kehuikin neloskentän ja erityisesti Venäläisen otteita pirteiksi. - Makkosen kenttä oli erityisen hyvä, oli hyvä suoritus heiltä. Venäläinen on niin vahva jätkä, ettei hän aina kaadu, kun häntä rikotaan, Rautakorpi sanoi.