Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Tappara.co - yhteisöprojektin avaus!

<< < (6/7) > >>

Calzo:

--- Lainaus käyttäjältä: ozzi - Joulukuu 15, 2015, 23:02:02 ---Joo palsta ei anna kamalasti paukuttaa viestejä heti rekisteröitymisen jälkeen. Seuraavana päivänä saa pistää jo paljo enemmä.
Sinänsä järkevää mutta ei ehkä otteluseurantaan sovi.

--- Lainaus päättyy ---
Ei sovi ainakaan otteluseurantaan, mulle tuli ilmoitus että liian monta viestiä olin tehnyt ja "että odota 18 tuntia", sulki sitten kokonaan ulos (koko Discoursesta). No eiköhän tuo ole korjattavissa.

Jarzo:
Taas sama homma Tappara-Ilves otteluseurantaketjussa, vain kolme viestiä sallittu...

Messi:
Minun antoi laittaa 30 :D

Jarzo:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarzo - Joulukuu 16, 2015, 20:50:43 ---Taas sama homma Tappara-Ilves otteluseurantaketjussa, vain kolme viestiä sallittu...

--- Lainaus päättyy ---
Eli mikäs sitten oikein mättää ? Eilen loin tunnukset ja tänään suoraan linkistä otteluseurantaan. Pitääkö seurantaketjuun ilmoittautua erikseen vai mitä pitää tehdä ? Ozzi, anyone ?

Ljpp:

--- Lainaus käyttäjältä: J.R - Joulukuu 15, 2015, 19:20:17 ---En saa aktivointiviestiä sähköpostiin, vaikka pyytäisin uudelleenlähetystä. Tulee tälläinen teksti: "Lähetimme uuden vahvistusviestin sinulle osoitteeseen [missing {{sentTo}} value]. Viestin saapumisessa voi kestää muutama minuutti, muista tarkastaa myös roskapostikansio." Nimimerkkinä sama kuin täällä

--- Lainaus päättyy ---

Viesti on lähtenyt 8h sitten ja laitoin nyt vielä uudestaan. Tarkista roskapostisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta