Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

KYSELY: Tappara.info 10v - täysremontti juhlan kunniaksi?

<< < (2/15) > >>

Andy:
Nykyinen on ainakin hyvä, ei mitään valittamista. Alaosioita ei mielestäni tarvi lisää. Käyttäjiä on aika vähän ja jo nyt osalle alaosioista ei tule viestejä kovinkaan paljoa.

Linden #16:
Why fix it if its not broken? Eli sinänsä ei mun mielestä tartte mitään. Oikeestaan jos jotain, niin "tykkäys" toiminto ja esim otteluiden aikainen livechat vois olla aika jees.

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Marraskuu 15, 2015, 15:28:17 ---Why fix it if its not broken? Eli sinänsä ei mun mielestä tartte mitään. Oikeestaan jos jotain, niin "tykkäys" toiminto ja esim otteluiden aikainen livechat vois olla aika jees.

--- Lainaus päättyy ---

Painoin nappia muutoksen puolesta,  mutta toisaalta tässä Linden # 16:n viestissä on (taas kerran) paljon asiaa. Onko ajankohta nyt oikea eli onko jokin asia sillä tavalla perseellään, ettei nykyisellä tulla enää toimeen? Vai muutetaanko siitä huolimatta, että nykyinenkin toimii? Tykkäysnapille paikaksi heti tykkään. Siinä pitäisi olla peukut ylös,  alas ja neutraali. Olis hauska joskus jälkeenpäin lukea esimerkiksi lokakuun 2015 eniten peukutettuja juttuja. Livechat olisi myös hauska eikä sitä todellakaan tarvitsisi säästää jälkipolville.

S1000RR:
Se on ihan 50-60 Mattia lainaten.Nykyinen kelpaa mutta en vastusta uudistumistakaan.Kaikki käy!

S.T.:
Minä käytän palstaa PC:llä ja Android puhelimella. Olen varsin tyytyväinen nykyiseen alustaan ja  kummallakin vempaimella pystyn lukemaan ja kirjoittamaan mainiosti, joten en ymmärrä miksi pitäisi vaihtaa. En näe merkittävää hyötyä Twitter tai Facebook-napista, kun vanhat ketjut menetetään pölyttyneeseen arkistoon.

Eikö foorumin alaosioita voi nyt kriittisesti tutkia ja uudistaa? Fanitoiminta-osastoon pistää uuden naulatun säikeen Ostetaan/Myydään. Asiaa jälkipeleistä otsikon alle pistää naulatun testisäikeen.



Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta