Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan palkat vuonna 2014

<< < (2/4) > >>

Messi:
Paska topikki. Olen aikaisemminkin edellisinä vuosina maininnut, että en henkilökohtaisesti tykkää, että täällä repostellaan ihmisten henkilökohtaisilla asioilla, koskien juuri palkkoja. Toki nuo näyttävät nykyään olevan julkista riistaa, mikä on mielestäni paska homma. Vieno pyyntö, (ehkä turha), että annetaan tämän aiheen olla läpikäymättä täällä meidän foorumilla.

peterra:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Marraskuu 03, 2015, 15:26:33 ---Paska topikki. Olen aikaisemminkin edellisinä vuosina maininnut, että en henkilökohtaisesti tykkää, että täällä repostellaan ihmisten henkilökohtaisilla asioilla, koskien juuri palkkoja. Toki nuo näyttävät nykyään olevan julkista riistaa, mikä on mielestäni paska homma. Vieno pyyntö, (ehkä turha), että annetaan tämän aiheen olla läpikäymättä täällä meidän foorumilla.

--- Lainaus päättyy ---

Palkka on ihan normaali keskustelun aihe eikä todellakaan mikään "tabu", jota pitäisi välttää. Ihmisiä kiinnostavat toisten ihmisten palkat eikä se ole ollenkaan negatiivinen asia. En ymmärrä, miten "palkka" on niin henkilökohtainen asia? Ei se ainakaan minulle ole koskaan ollut mitenkään henkilökohtainen asia, nuohan saa halutessaan selville vaikka ja mistä. :D Mun mielestä palkat on jännä keskustelun aihe ja näköjään jälleen ajankohtainen, että ei muuta kuin keskustelua eteenpäin!

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Marraskuu 03, 2015, 15:59:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Marraskuu 03, 2015, 15:26:33 ---Paska topikki. Olen aikaisemminkin edellisinä vuosina maininnut, että en henkilökohtaisesti tykkää, että täällä repostellaan ihmisten henkilökohtaisilla asioilla, koskien juuri palkkoja. Toki nuo näyttävät nykyään olevan julkista riistaa, mikä on mielestäni paska homma. Vieno pyyntö, (ehkä turha), että annetaan tämän aiheen olla läpikäymättä täällä meidän foorumilla.

--- Lainaus päättyy ---

Palkka on ihan normaali keskustelun aihe eikä todellakaan mikään "tabu", jota pitäisi välttää. Ihmisiä kiinnostavat toisten ihmisten palkat eikä se ole ollenkaan negatiivinen asia. En ymmärrä, miten "palkka" on niin henkilökohtainen asia? Ei se ainakaan minulle ole koskaan ollut mitenkään henkilökohtainen asia, nuohan saa halutessaan selville vaikka ja mistä. :D Mun mielestä palkat on jännä keskustelun aihe ja näköjään jälleen ajankohtainen, että ei muuta kuin keskustelua eteenpäin!

--- Lainaus päättyy ---

En oo muuten ikinä ymmärtäny minkä takia ihmisiä niin kovasti kiinnostaa toisten palkat. Ainakin media kovasti tuputtaa asiaa ja kertoo että kaikkia suomalaisia kiinnostaa toisten palkat. No, mua ei kiinnosta, mutta kai se johtuu siitä etten niin muutenkaan välitä rahasta. Liian suuressa roolissa on ihmisten elämässä nykyään, tuntuu ettei osalla oo elämässä muuta tarkoitusta kuin tienata rahaa. No, menipäs taas täysin offtopiciksi. Aiheesta jos jotain mainitsee, niin EJ:n palkka on ollut yllättävän suuri ja Greenin yllättävän pieni. Tietenkin Greenin voi oikeasta olla sadan tontun hujakoilla, mutta silti.

TJ:
Faktahan on se että noita uutisia kirjotetaan koska ihmiset lukee niitä. Koskee aihetta kun aihetta, palkkojen ei tartte kiinnostaa sua tai mua tai naapurin Keijoa, riittää kun enemmistö(/tarpeeks moni) klikkaa.

Linden #16:
Ei minuakaan kiinnosta sen enempää naapurin Penan vuositulot. Mutta kun puhutaan kannattamastani jääkiekkojoukkueesta, niin mun mielestä on ihan validia seurata mihin joukkue rahansa käyttää.
Lisäksi "caphit" on osa showta esim NHL:ssa ja tavallaan myös Suomessa. Kun puhutaan ammattilaisliigasta on minum mielestä naiivia mennä sen taakse, että ei niitten palkat kellekkään kuulu. Kun kuitenkin raha ja se miten se käytetään on yksi millä seuran toimintaa kaukalon ulkopuolella arvotetaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta