Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

JYP-Tappara 13.01.07

<< < (5/6) > >>

Jerzy:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu - Tammikuu 13, 2007, 19:37:10 ---Linkasta terveisiä, Salminen on täys pas.. Pitikin saakeli ratkasta peli perhana! KIITOS NUIJA KIITOS NUIJA JNE...

--- Lainaus päättyy ---

En peliä nähnyt enkä radiostakaan kuullut, mutta voinen kertoa vähän tuomari Salmisesta. Olen pelannut n.4 vuotta kaverin kanssa salibandyä samassa joukkueessa Hämeenlinnassa. Tänä aikana minulle ainakin paljastui kaverin aikamoiset antipatiat Tapparaa kohtaan (no rinkelinmäkeläisillä taitaa kaikilla olla...), eli vaikka kuinka olisi oranssin sävyiset lasit päässään niin kyllä se taitaa Teemu a.k.a "iso kolmonen" hieman Tappara vastaisesti vihellellä. Muuten ihan mukava kaveri...

Eepi:
Tainnut tulla eri peli raatiosta. Kyllä oli tämän vuoden huonoin tuomari jonka olen nähnyt. Rantala tuntuu SM-liigan parhaalta viheltäjältä kun Salmiseen vertaa... Melkeinpä jouduttiin pelissä keskittymään enemmän Salmiseen kuin Tapparan kannustamiseen. "Kiitos nuija" raikui vielä pitkään Hippoksella vaikka pelaajat olivat jo kentältä karanneet.


--- Lainaus ---Tänä aikana minulle ainakin paljastui kaverin aikamoiset antipatiat Tapparaa kohtaan (no rinkelinmäkeläisillä taitaa kaikilla olla...), eli vaikka kuinka olisi oranssin sävyiset lasit päässään niin kyllä se taitaa Teemu a.k.a "iso kolmonen" hieman Tappara vastaisesti vihellellä.
--- Lainaus päättyy ---

Juu, se näkyi ja oikein kunnolla. Todettakoon myös se, että JYP-fanit myönsivät itsekkin että naurettava oli tuomari, mutta ei se heitä haitannut, hyvä vaan että Salminen oli heidän puolellaan. Pikku hiljaa meni hermo siihen JYP:in ajankulutteluun, eikö ne jaksa ilman minuutin pelikatkoja!?

DON:
Jyväskylässä tuo kahvakiekko osataan, käsittämätöntä että tuomarilinja sen sallii! Lehto munasi pelin lopullisesti päästämällä viimeisen maalin. Tässä pelissä ei Tapparalaisittain mitään hyvää.

juti fan:
No joo ei Tappara ainakaan apuja Slamiselta saanut.Jyväskylän yleisö kyllä jaksaa psyykata tuomaria ja kokematon kaveri aina mielellään antaa vierasjoukkueelle pari jäähyä enemmän niin pääsee vähemmällä.Tämähän on paremmin käytäntö kuin poikkeus.Harmi vaan että Salminen antoi jäähyn juuri ennen pelin loppua.Mitä olen seurannut niin Tampereella ei tuomaria pistetä läheskään yhtä koville.Olisiko aika?

Muuten ei Tapparalta mikään erikoinen ottelu.Jyp karvasi aktiivisesti, repi roikkui ja raastoi ja samalla hyydytti Tapparan pelinrakentelun keskialueella seurauksena oli pelin tempon lasku.Peli meni sellaseksi vääntämiseksi ja mun mielestä etenkin toka erä oli ihan hirveää katottavaa.Rautakorven taktiikalla Jyväskylässä pärjättiin aina paremmin, se on fakta.Omassa päässä Tappara ei myöskään jostain syystä ollut parhaimmillaan.Oltiin potku jäljessä Jypin hyökkääjistä, kun taas hyökkäyksessä vauhtia oli, asennekysymys vai varoiko Tappara tuomaria vaikea sanoa.
Tapparasta onnistujia, Lehto, varauksin (eka ja viimeinen meni helpohkosti) Konna (mies kaadettiin useasti ilman jäähyä),Venu, lisäksi Aallon ja Viinasen maalit oli hienoja.

Annilieh:

--- Lainaus käyttäjältä: DON - Tammikuu 14, 2007, 14:17:00 ---Jyväskylässä tuo kahvakiekko osataan, käsittämätöntä että tuomarilinja sen sallii! Lehto munasi pelin lopullisesti päästämällä viimeisen maalin. Tässä pelissä ei Tapparalaisittain mitään hyvää.

--- Lainaus päättyy ---

Lehdolta ilmeisesti ihan hyvä peli, lukuunottamatta tuota viimeistä maalia?
Neloselta illalla kattelin maalipörssiä ja ainakin näytti siltä että Mika vähän nukkui tilanteessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta