Jääkiekkokeskustelu > Ottelut
TPS - Tappara 24.10.2015 (La)
KILO:
--- Lainaus käyttäjältä: Maikkeli - Lokakuu 25, 2015, 14:33:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Remulus - Lokakuu 24, 2015, 22:26:45 ---Sellainen huomio, jonka joku oli jo jatkoajan puolella tehnytkin. Tepsin avausmaaliin Perrinille ja Tukoselle syötöt?
--- Lainaus päättyy ---
Ihan oikein todettu että muuten ihan se ja sama, mutta jos liigapörssiä pelataan, niin toivoisi näiden syöttölahjapisteiden jakamisen jäävän vähemmälle.
--- Lainaus päättyy ---
Ei se ole ihan se ja sama, tollanen voi ratkaista vaikkapa pistepörssin voiton.
gatecrasher:
--- Lainaus käyttäjältä: KILO - Lokakuu 25, 2015, 14:56:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Maikkeli - Lokakuu 25, 2015, 14:33:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Remulus - Lokakuu 24, 2015, 22:26:45 ---Sellainen huomio, jonka joku oli jo jatkoajan puolella tehnytkin. Tepsin avausmaaliin Perrinille ja Tukoselle syötöt?
--- Lainaus päättyy ---
Ihan oikein todettu että muuten ihan se ja sama, mutta jos liigapörssiä pelataan, niin toivoisi näiden syöttölahjapisteiden jakamisen jäävän vähemmälle.
--- Lainaus päättyy ---
Ei se ole ihan se ja sama, tollanen voi ratkaista vaikkapa pistepörssin voiton.
--- Lainaus päättyy ---
Joo eihän toi noin voi mennä. Aivan naurettava lahjat. Tai samalla logiikalla Karjalaiselle kuuluisi syöttöpiste Ilomäen tekemään kuudenteen maaliin.
WarAxe89:
On kyllä harvinaisen valmiin näköistä peliä Tapparalta tähän vuoden aikaan nähden ja vielä on vara parantaa. Myös rosterissa riittää laajuutta kunhan vielä saadaan Laine ja Kankaanperä pois sairastuvalta ja aina voi tehdä tarvittaessa vielä lisää täsmähankintoja kauden aikana. Nyt vaan napsitaan lisää niitä voittoja kuin liukuhihnalta ja vankistetaan paikkaa sarjataulukon ykkösenä niin voidaan jo hyvissä ajoin varmistaa kotietu playoffien jokaiseen sarjaan. Ei perkele, tämähän näyttää niin hyvältä että kohta on pakko raahautua hallille ensimmäistä kertaa tällä kaudella. Eikä nelosen kommentaattoritkaan valehdelleet yhtään siinä kun sanoivat että tällä menolla Tappara on jopa selvä mestarisuosikki mutta ei nyt kuitenkaan innostuta liikaa.
axe86:
Oon käynyt katsomassa kaks vierasmatsia muutaman viime kauden aikana, molemmat Tepsiä vastaan. Edellinen 1-8 voitto viime keväältä ja nyt olin eilen 2-7 voitossa. Pitäisköhän mun käydä enemmän vieraspeleissä? :)
peterra:
--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Lokakuu 25, 2015, 21:24:01 ---Oon käynyt katsomassa kaks vierasmatsia muutaman viime kauden aikana, molemmat Tepsiä vastaan. Edellinen 1-8 voitto viime keväältä ja nyt olin eilen 2-7 voitossa. Pitäisköhän mun käydä enemmän vieraspeleissä? :)
--- Lainaus päättyy ---
Musta tuntuu, että ainakaan Jyväskylässä ja Raumalla eivät taiat auta, vaikka väkisin onnistuttiinkin se kolme pistettä hippokselta nyt kerran kaivamaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta