Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara - Ässät 13.10.2015 (Ti)

<< < (2/4) > >>

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: trasat - Lokakuu 13, 2015, 12:34:01 ---Mitä "kukkakeppi" Heikkilällä on enemmän annettavaa joukkueelle kuin Honkasella?             
Luistelu? Ei. Fyysisyys? No ei. Pelikäsitys? Täytyy seurata tänään oikein suurennuslasin kanssa.

--- Lainaus päättyy ---
Vaikea sanoa. Heikkiläkin on pelannut vielä niin vähän. Peliaikaa on Liigan puolella kertynyt nelisen minuuttia, Honkasellekin vain puolisen tuntia. Ehkä tänään saa hieman enemmän, niin voi muodostaa mielipidettä. Oon mää Heikkilän kuitenkin kentällä nähnyt, eikä toi kukkakeppi hirveen kaukana määritelmästä ole.

Ansakorpi:
3 pistettä tekisi jälleen erittäin hyvää, joten laitetaan ne nyt tähänkin... Ässät on tosiaankin varmaan mainettaan parempi. Toivottavasti Semir Pena-Muur ja Masi ei kovasti koohota kaukalossa. Masille kuitenkin kaikki kunnia. Viime kevään finaalin Game 6-pelin jatkoaikamaali on unohtumaton!

#51:
Näemmä lipputarjoukset(?) olivat purreet ja yleisöä oli mukava määrä. Tunnelma ihan ok, mutta ei lähellekään parasta. Pelihän oli tiistaipeliksi yllättävän hyvä. Samankaltainen peli päättyisi 8/10 Tapparalle varsinaisella, mutta tänään oli tyytyminen kahteen pisteeseen.

+ Ensimmäinen erä oli mielestäni kauden parasta Tapparaa. Lähdettiin nopeasti omista ja karvattiin korkealta. Viihdyttävää hokia, lisää tätä! Joka ketju sai paineen Ässä-päätyyn ja tilanteita oli lähes joka vaihdossa. Paremmalla viimeistelyllä olisi Pelicans-ottelun luvut olleet tosiasia.
+ Saravo.
+ Vellu. Kiitos kahdesta pisteestä.
+ Ykkönen on kyllä edelleen kova, vaikkei tänään pisteille päässyt.
+ Noronen on kyllä luottamusta herättävä. Mailapeli liigan top-3 veskareista.
+- Neloselta paljon hyviä pitkiä hyökkäyksiä, mutta vastaavasti paljon pyörittiin myös omassa päässä. Heikkilä positiivinen ilmestys.
- Bonsaksen pelasi tänään kenties heikomman kauden pelinsä. Eikä edes ollut erityisen huono.
- Mäkinen pyöri avausmaalissa kuin puolukka pi...
- YV ja tehokkuus maalipaikoissa.
--Peluutus. Jatkoajalla Dixon ei käy edes kentällä. Ilomäki tekee noin kahdeksan huonoa ratkaisua putkeen ja palaa kentälle puolen minuutin huilin jälkeen. Ei järkeä! Eikä meidän kapteenikaan tuo ylivoimaan kyllä mitään, Karjalaista tilalle?
--Favorin. Vääriä vihellyksiä niin perkeleesti!

Messi:
Santtu Silvennoinen ei saatana ole ollut edes samassa pelissä kuin minä ja minä olin tänään Tappara-Ässät pelissä. Peli oli Liigaa.

http://www.iltalehti.fi/smliiga/2015101320515227_sm.shtml

Silvennoinen antaa jotain lampaita Tapparalle, vaikka kyseessä oli lähes kauden paras esitys. Ainoa asia, mikä tökki, oli maalinteko. Paska se peii olisi ollut jos ei olisi päästy maalipaikoille. Bernard oli muuten pelissä todellä hyvä.

Edit: Korjasin kirjoitusvirheet, kun kirjoitin niin tuohduksissani :D

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Lokakuu 13, 2015, 20:47:53 ---Santtu Silvennoinen ei saatana ole ollut ollu samassa pelissä kuin minä ja minä olin tänään Tappara-Ässät pelissä. Plei oli Liigaa.

http://www.iltalehti.fi/smliiga/2015101320515227_sm.shtml

Silvennoinen antaa jotain lampaita Tapparalle, vaikka kyseessä oli lähes kauden paras esitys. Ainoa asia, mikä tökki, oli maalinteko. Paska se peii olisi ollut jos ei olisi päästy maalipaikoille. Bernard oli muuten pelissä todellä hyvä.

--- Lainaus päättyy ---

Voi helkkari, tuo eka erä esim. oli lähes täydellistä kiekollista dominanssia. Vain maalit tosiaan puuttuivat. Pikkuisen ahneemmin olisi ehkä pitänyt mennä luukulle muttei tuosta nyt mitään lampaita voi kenellekkään antaa. Ko.  toimittaja tonkii jotain yksittäisiä tilanteita..."..Dixon tuhri avopaikan 7. minuutilla" -> pakko antaa lampaita.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta