Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Sport-Tappara 30.9.2015 (Ke)

<< < (6/10) > >>

Kadg:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Syyskuu 30, 2015, 20:19:25 ---Otin vaan tän kommentin mutta siis mun mielestä Tappara pelasi maaliin asti täydellisen 3 erän. Puolusti Sportin kulmiin ja pääsi itse todella hyville maalipaikoille. Mutta se että noista läpiajoista / 2vs1 / 3vs2 hyökkäyksistä ei tehdä maalia on ihan jonkun muun kuin taktiikan vika,

--- Lainaus päättyy ---

Mielestäni taktiikassa on se vika, että tuo täysi puolustusmoodi ja pelkkien vastahyökkäyksien kyttääminen otettiin 10 minuuttia liian aikaisin käyttöön. Täydellinen kolmas erä olisi ollut vahvaa painostusta eka kymppi ja mahdollisesti saada vielä siinä maalin kaula tehtyä, ja jos tämä ei onnistu niin sitten se vika kymppi siinä puolustusmoodissa.

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Kadg - Syyskuu 30, 2015, 20:22:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: juti - Syyskuu 30, 2015, 20:19:25 ---Otin vaan tän kommentin mutta siis mun mielestä Tappara pelasi maaliin asti täydellisen 3 erän. Puolusti Sportin kulmiin ja pääsi itse todella hyville maalipaikoille. Mutta se että noista läpiajoista / 2vs1 / 3vs2 hyökkäyksistä ei tehdä maalia on ihan jonkun muun kuin taktiikan vika,

--- Lainaus päättyy ---

Mielestäni taktiikassa on se vika, että tuo täysi puolustusmoodi ja pelkkien vastahyökkäyksien kyttääminen otettiin 10 minuuttia liian aikaisin käyttöön. Täydellinen kolmas erä olisi ollut vahvaa painostusta eka kymppi ja mahdollisesti saada vielä siinä maalin kaula tehtyä, ja jos tämä ei onnistu niin sitten se vika kymppi siinä puolustusmoodissa.

--- Lainaus päättyy ---

Tavallaan juu. Positiivista matsissa se että Tapparan träppi pelamainen on tässä vaiheessa kautta tällä tasolla. Noista paikoista on vaan pakko tehdä se maali tai kaksi jos aikoo päräjät, nyt ollaan jo useassa matsissa jätetty tekemettä ja siksi vastustaja päässyt tasoihin ja ohi.

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Syyskuu 30, 2015, 20:20:35 ---En tiedä johtuuko pelin huonosta organisoinnista, heikoista syötöistä, paniikista vai mistä?
--- Lainaus päättyy ---

Nämä tuplapelien jälkimmäiset nyt vaan ovat myrkkyä tänäkin vuonna aiempien vuosien tapaan. Keväällä kuitenkin aina jalka liikkuu ja näitä viime hetken tappioita ei enää juurikaan tule. Kaikki eivät tietysti väsymystä hyväksy selitykseksi, mutta en minä ainakaan yhtään ihmettele jos tässä vaiheessa kautta jalka painaa eikä pääkään toimi väsyneenä. Kun viisikossa kaikki varastavat yhden tai kaksi potkua, ajoitukset menevät pieleen ja peli puuroutuu.

peterra:
Tehottomuus. Siinä kaikki. Eilen saatiin ketsuppipulloa auki ja tänään laitettiin taas kiinni. Kun ei kerta kaikkiaan mistään paikasta saada kiekkoa reppuun.

Niakku:
Täälä näkyy erellee löytyvän "Posi" tyyppejä tälle Tapparan touhulle ,ei jymälaude ,katsokaa vähä näitten porukoitten kokoonpanoja ,Sportista ei löyry hakemallakaa yli 3 pelaajaa jokka mahtuis Tapparan porukkaa ja silti pystytää häviää tämmöne peli ,ei hyvältä näytä.

Selostajat kehu koko 3 erän Tapparan pualustus pelaamista ja sitte minuutti ennen loppua Bingo. En ymmärrä alkuunkaa miksi tolla porukalla lähretää pualustus kannalle jotai Sporttia tai KooKoota vastaa. (Viisaammat vois selittää?)

Sitte tää Karhu - Nortti asetelma ,minkähän takia "aina" hävitää ku kärppäsmiäs on maalilla?

Ymmärrän erellee ,että tosi pelit on keväällä ja Tappara on niissä mukana ,mutta kumminki tää sylettää.  ???

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta