Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Sport-Tappara 30.9.2015 (Ke)

<< < (5/10) > >>

Andy:
Rankkarit ovat lähinnä viihdettä, joten ei niistä suurempaa ressiä. Paha purkuvirhe Elorinteeltä tuo tasoitus, ja se maksoi tänään. Ei tässä silti mitään hätää ole, tälläkin pelillä tulee tarpeeksi pisteitä että päästään mukavasti pleijareihin.

Remulus:
http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/sm-liiga/artikkeli/lukko-sm-liigan-karkeen-sportilta-jaatava-nousu-tampereella/5337308


--- Lainaus ---Tampereen Tappara oli matkalla kohti täyttä kolmen pisteen pottia, mutta Hakametsässä vieraillut Vaasan Sport tasoitti varsinaisen peliajan toiseksi viimeisellä minuutilla. Kun jatkoaika oli maaliton, ratkaisu syntyi voittomaalikilpailussa. Lassi Kokkala huipensi Sportin loppukirin ja 3-2-vierasvoiton.
--- Lainaus päättyy ---

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Syyskuu 30, 2015, 20:16:39 ---Ja Karhusen kans rankkareilla ei voiteta peliäkään. Saa ottaa talteen.

--- Lainaus päättyy ---
Tallessa on!

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Syyskuu 30, 2015, 20:10:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Syyskuu 30, 2015, 20:06:59 ---Alkaa pikkuhiljaa tuo taktiikka ottamaan päähän. Sen voin sanoa, että mikä muu taktiikka tahansa olisi parempi kuin tämä, jolla pelit hävitään lopussa. Piste.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä.. Miten hitossa voi johtoaseman pelisuunnittelma olla se, että kilpikonna ja roiskiminen keskialueelle. Kyllä toi puolustaminen syö paljon energiaa myös. Ei se hyökkääminen ja kiekonhallinta sen enempää vie.

--- Lainaus päättyy ---

Otin vaan tän kommentin mutta siis mun mielestä Tappara pelasi maaliin asti täydellisen 3 erän. Puolusti Sportin kulmiin ja pääsi itse todella hyville maalipaikoille. Mutta se että noista läpiajoista / 2vs1 / 3vs2 hyökkäyksistä ei tehdä maalia on ihan jonkun muun kuin taktiikan vika,

gatecrasher:
Tänään Tappara kyllä väsytti jopa itse itseään lisää tuolla oman alueen todella huonolla syöttelyllä. Kiekkoa ei meinattu saada alueelta ulos vaikka olisi ollut tilaa ja aikaa. Vihulaisen paineistus aiheutti peräjälkeen uuden painimisen. En tiedä johtuuko pelin huonosta organisoinnista, heikoista syötöistä, paniikista vai mistä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta