Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara - TPS 25.9.2015 (Ti)

<< < (4/11) > >>

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Keyman - Syyskuu 25, 2015, 20:15:25 ---Olipahan jäätävä nukahtaminen 2-2-maalissa. Ehkä E-junnuissa noita vielä tulee, mutta että liigassa, ei uskoisi, jos ei olisi nähnyt. Hyvä äijät, juuri näin!

--- Lainaus päättyy ---

Ja vaikka Tepsi painoikin vahvasti tuon viimeisen kympin niin ei Tapparalla ollut mitään isompaa hätää, ei edes 5vs6 pelatessa. Noin karmeaa merkkausvirhettä en kyllä muista. Koko kentällinen aivan väärin sijoittunut. Tuossakin olisi riittänyt vain keskialueen tukkiminen ja siniviivan puolustaminen. Tapa jolla hävittiin kyllä *********.

4_TRA:
Voihan vehje....ei j******ta että on turhauttavaa tää touhu. Mulla on kausari mutta joutuu oikeen miettimään millä ihmeellä sitä motivoi ittensä seuraavaan peliin.

Messi:
Anna minulle lainaan se. Minä kyllä menen paikalla. :D

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Syyskuu 25, 2015, 21:00:26 ---Voihan vehje....ei j******ta että on turhauttavaa tää touhu. Mulla on kausari mutta joutuu oikeen miettimään millä ihmeellä sitä motivoi ittensä seuraavaan peliin.

--- Lainaus päättyy ---
Hallile voi mennä, voit heittää aivot narikkaan ja olla.

Messi:
En nähnyt peliä. Katsoin huippuhetket. Ja sen verran ymmärrän pelistä, että totesin ittekseni, että viimeisen TPS maalin aikana kentällä oli väärät miehet Tapparalla. Se ei tainntu olla taktiikan mukaista. Korostan, että en peliä nähnyt. Saatan olla väärässäkin(tuskin kuitenkaan) taktiikan suhteen. Pelattu mikä pelattu. Uutta päin sano mummo ku katiskasta lähti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta