Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara - Ilves 11.9.2015 (Pe)

<< < (2/10) > >>

Melu:
Semmonen kutina et Karjalainen saa taas sata paikkaaa eikä onnistu.... >:(

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Syyskuu 11, 2015, 12:32:09 ---Onkohan väkee tulossa?

--- Lainaus päättyy ---

Kamalasti on vielä vapaata lippupalvelun kartan mukaan... Näillä näkymin se 6000 saattaa olla hyvinkin lähellä totuutta illan yleisömääräks. Paljonkohan viime ja toissakaudella oli kauden ekoissa paikallisissa?

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Syyskuu 11, 2015, 12:32:09 ---Mulla on sellanen tunne, että tänään läikkyy yli. En tiedä miks, mutta sellanen tunne mulla on. Emmä usko horoskooppiin tai astrologiaan, mutta nyt on vahva astraalitason tuntemus.

--- Lainaus päättyy ---
Sama fiilis. Joku Tyrväinen tulee sieltä vähän liian latautuneena ja jyrää Laineen tai jotain muuta ***** tyhmää.

Toivottavasti ei ja toivottavasti ollaan illalla 3p rikkaampia.

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: KILO KILO KILO - Syyskuu 11, 2015, 12:32:09 ---Mulla on sellanen tunne, että tänään läikkyy yli. En tiedä miks, mutta sellanen tunne mulla on. Emmä usko horoskooppiin tai astrologiaan, mutta nyt on vahva astraalitason tuntemus.

Onkohan väkee tulossa?

--- Lainaus päättyy ---

Juot sen oluen siinä pöydän ääressä, etkä pidä sitä mukia kädessä.

grassinen:
Noniin, oiskos sitä kesälomat ohi ja tänään Tapparan eka peli mitä nään sitten viimeisen finaalin.
Mielenkiintoista, tänään nään ensimmäisen kerran tämän uuden ryhmän tositoimissa :)

Uusien tulijoiden ja Laineen otteita erityisellä mielenkiinnolla seuraten..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta