Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2015-2016

<< < (20/88) > >>

isokasi:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Syyskuu 28, 2015, 15:40:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: isokasi - Syyskuu 28, 2015, 13:56:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Syyskuu 28, 2015, 11:36:09 ---Tammikuussa olemme viisaampia, että miten asiat ovat edenneet.

--- Lainaus päättyy ---

Tästä täysin samaa mieltä.

Potentiaalia on. Saipallakin tosin talous hoidettiin ensin kuntoon, muu on pääosin seurausta. Ilveksellä tuohon tilanteeseen on vielä aika paljon pidempi matka.

Vihkon pistemäärästä yllätyin näkemiini otteisiin (kolme peliä kokonaan, joista yksi paikanpäällä..) nähden. Ratkaisuvoimista ei 6 pelin otannalla kannata kovin kauaskantoisia johtopäätöksiä tehdä.

--- Lainaus päättyy ---
Itse asiassa ne Saipan hyvät taloudelliset tulokset ja kilpailullinen menestys tulivat aika lailla käsi kädessä. Muutama vuosi sitten Saipa teki vielä melkein miljoonan tappion yhdeltä kaudelta. Mutta tottahan se on, että ilman tervettä taloutta, on vaikea saada kilpailullistakaan menestystä.

--- Lainaus päättyy ---

Ei muuten mennyt ihan käsi kädessä Saipan taloushommat ja nousu. Koikkalainen kengitettiin 2011 ja tilalle tuli Kallioniemi, jonka jälkeen 2011-2012 kaudella Saipa teki ensimmäiset plussat pitkään aikaan jääden tosin ulos pleijareista. Seuraavasta kaudesta lähtien Saipa onkin sitten ollut sekä urheilullisesti että taloudellisesti toimiva joukkue, joka on tasaisesti nostanut profiiliaan. Ilveksellä on pitkä matka tuohon ensimmäiseen voitolliseen kauteenkin, vaikka joukkue on ollut tasoltaan halpa jo pitkään. Saipan yhtälöön pääsemiseksi oleellisin ero löytyy, kuten monessakin eri yhteydessä on jo todettu, toimistolta. Sinne pitäisi löytyä Ilveksellekkin  oma "Kallioniemi" ja lähettää "hyvävelishortsipojat" muille laitumille. Historiaan peilaten näin ei todennäköisesti tule tapahtumaan.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: jormanainen - Syyskuu 28, 2015, 09:25:49 ---Lukko ollut lähes (vieras)-jypin kaltainen ongelma ilvekselle. RD nollaa ilvestä vuodesta toiseen,  mikä lie siinäkin. HIFK lienee mestariehdokkaita, pikkumenestyjistä laittaisin kortit Saipalle (ja sympatiat myös), olishan mestaruus lappeenrannassa melkoinen paukku

--- Lainaus päättyy ---

Vaan ei nollannut tänään, vaan Ilves oli nollata Lukon. Hieno ja ansaittu voitto sarjajohtajasta. Itse asiassa Ilveshän on tällä hetkellä sarjajohtaja, kun katsotaan pistettä per ottelu tilastoa.

Linden #16:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Lokakuu 03, 2015, 21:01:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jormanainen - Syyskuu 28, 2015, 09:25:49 ---Lukko ollut lähes (vieras)-jypin kaltainen ongelma ilvekselle. RD nollaa ilvestä vuodesta toiseen,  mikä lie siinäkin. HIFK lienee mestariehdokkaita, pikkumenestyjistä laittaisin kortit Saipalle (ja sympatiat myös), olishan mestaruus lappeenrannassa melkoinen paukku

--- Lainaus päättyy ---

Vaan ei nollannut tänään, vaan Ilves oli nollata Lukon. Hieno ja ansaittu voitto sarjajohtajasta. Itse asiassa Ilveshän on tällä hetkellä sarjajohtaja, kun katsotaan pistettä per ottelu tilastoa.

--- Lainaus päättyy ---

Niin itseasiassa tätikin olisi setä jos sillä olisi munat! Hyvin on Ilves aloittanut, ei siinä mitään. Useinhan pitkillä matkoilla jänikset vetää alkuun kovaa. Isot nimet tulee sitten lopussa kovaa ohi, kun jänisten kunto loppuu.

tomppa94:
Ipalla kuitekin 10 ekasta ottelusta 8 tais olla kotona.

Labrys:
Joka syksyinen leijuminen havaittavissa. Olin itse asiassa aika varma ipan voitosta. Lukko matkustanut Kuopiosta ja alla kova peli siellä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta