Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Tampereen Ilves 2015-2016
Labrys:
Puuhastelijoiden klubi. Mainostavat Aamulehdessä Tyrväisen naamalla hifk peliä ja teksti. "I am back. Again." Nyt sopimus purettu.
art:
Tyrväinen came back, again. Tyrväinen is, now, gone. I come, always.
SashaBarkov:
Tyrväinen on kyllä säälittävä tapaus..Itse aiheuttaa tahallaan itselleen pelikiellon ja sitten suuttuu ja itkee kuin pikkulapsi, kun siitä tulee sanktioita... Tässä jutussa ehdottomasti Ilveksen puolella..
BlueOval:
--- Lainaus käyttäjältä: SashaBarkov - Joulukuu 18, 2015, 12:43:55 ---Tyrväinen on kyllä säälittävä tapaus..Itse aiheuttaa tahallaan itselleen pelikiellon ja sitten suuttuu ja itkee kuin pikkulapsi, kun siitä tulee sanktioita... Tässä jutussa ehdottomasti Ilveksen puolella..
--- Lainaus päättyy ---
Puit täydellisesti oman mielipiteeni sanoiksi...
Mielestäni olisi ollut todella kummallista jos Ilves olisi alkanut puolustelemaan moista törkytaklausta??
Ehdottomasti siis pisteet tästä Naapuriin.
Labrys:
--- Lainaus käyttäjältä: SashaBarkov - Joulukuu 18, 2015, 12:43:55 ---Tyrväinen on kyllä säälittävä tapaus..Itse aiheuttaa tahallaan itselleen pelikiellon ja sitten suuttuu ja itkee kuin pikkulapsi, kun siitä tulee sanktioita... Tässä jutussa ehdottomasti Ilveksen puolella..
--- Lainaus päättyy ---
Joo kyllä seura tässä oikein on toiminut, ei siinä mitään. Eivätkö ole tienneet kuin vasta tänään Tyrväisen halusta lähteä, kun mainostavat peliä tällä, se ihmetyttää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta