Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Tampereen Ilves 2015-2016
S.T.:
--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Marraskuu 15, 2015, 18:53:57 ---...Mua ainakin risoo meidän foorumilla lukea Ilvesläistä propagandaa.
--- Lainaus päättyy ---
Sama myös minulla. Olen silloin tällöin käynyt lukemassa Ilveksen hiekkalaatikkoa ja ei siellä meidän porukkaa kirjoittele ja röllää. Kaipa nuo 2 nimimerkkiä käyvät täällä purkamassa pahaa oloansa, kun vaikuttavat aikuisilta miehiltä.
cace6969:
--- Lainaus käyttäjältä: S.T. - Marraskuu 15, 2015, 19:06:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Marraskuu 15, 2015, 18:53:57 ---...Mua ainakin risoo meidän foorumilla lukea Ilvesläistä propagandaa.
--- Lainaus päättyy ---
Sama myös minulla. Olen silloin tällöin käynyt lukemassa Ilveksen hiekkalaatikkoa ja ei siellä meidän porukkaa kirjoittele ja röllää. Kaipa nuo 2 nimimerkkiä käyvät täällä purkamassa pahaa oloansa, kun vaikuttavat aikuisilta miehiltä.
--- Lainaus päättyy ---
Mää oon kirjottanu sinne muutaman kerran :)
Vilttitossu:
Toi Naapuriseurasta kuulostaa samalta ukolta, jolla oli kausari mun vierestä Tapparan peleihin. Kävi siellä kannustamassa Tapparan vastustajia ja puri huulta ku Tappara vei. Huikee reilu viiskybänen jamppa ;D
Axe Boobs:
--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Marraskuu 15, 2015, 18:53:57 ----Naapuriseurasta- mitä pervoo tyydytystä sä saat käydä kirjoittelemassa Tapparan fanisivuille. Ehdotankin, että palstan sääntöihin tulisi tulla kohta jossa käyttäjän paljastuessa Ilveksen kannattajaksi poistettaisiin kirjoitusoikeudet pysyvästi.
Mua ainakin risoo meidän foorumilla lukea Ilvesläistä propagandaa.
Pistänkin oman jäsenyyteni tänne harkintaan, mikäli ja sikäli sinä saat täällä jatkaa tätä omaa Ilveshenkistä puuhasteluasi.
--- Lainaus päättyy ---
Täysin eri mieltä. Ilves-fanit ovat minusta täysin tervetulleita tähän ketjuun. Minusta ei ole myöskään mitään väärää, että noita rimanalitusviestejä nostetaan framille, enkä muutenkaan ole mitään trollausta havainnut. Ne viestit on kirjoitettu ja palstalle lähetetty, ja asianosaiset niistä vastatkoon.
illodin:
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuriseurasta - Marraskuu 15, 2015, 18:00:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: illodin - Marraskuu 15, 2015, 17:49:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pleijariheijari - Marraskuu 15, 2015, 17:20:10 ---Ollaan näköjään saatu huomiota Ilveksen foorumilla. http://www.ilvesfoorumi.com/index.php?topic=1227.msg96741;boardseen#new
Miten meni paikallispelin kommentointi noin niinku omasta mielestä?
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on aikamoinen lasten hiekkalaatikko tuo foorumi, vuosikymmenien katkeruus näkyy monessa Ilves-veljessä siellä. Onneksi meillä täällä on sentään jotain tasoa keskustelussa.
--- Lainaus päättyy ---
Tyrväinen kyynerpäällä päähän. Kevyttä paskaa. Tappakaa se. - KILO
Kyrväinen saatana hakkas maassa Bonsaa ja Kuuselaan taklaus päähän. ***** sika pitäs teurastaa. - Labrys
Jos joku tietää Tyrväisen kotiosoitetta, niin saa laittaa YV:tä! - #51
Oma Gratton tarvittais jotta noi rotat vois ajella nii kylmäks ettei kaukaloo enää koskaa palaa. - weedee
Mitä helvettiä? Tottakai toi pitää kostaa. Otetaanko joka osa-alueella turpaan,pelillisesti ja henkisesti? Onko se jotenkin ylevää, että siedetään mitä vaan kun ollaan moraalisesti oikeassa?
Nyt jumalauta ilveksen ykköstähti Toivonen tähtäimeen ja hakataan se ******* sieltä kentältä! - miolta
Hahah, Kantola sai kiekon kaulaan. - KILO
Pelin hengen mukaisesti Kankaanperä voisi vaikka noutaa Mustosen. Tai Toivosen. Molemmat käy. *hymiö* - porkkanapöksy
Hemmetin kanki! Tollanen pitää tehdä niin, että sieltä ei nousta enään! Olisi ollu oiva kosto. - weedee
Toivon Tyrväiselle pelkkää pahaa. Kuvitella, että olin hetkellisesti jopa sitä mieltä, että hieno homma Tyrväiselle isyys. Onnea jne. Paskat. Toivottavasti on vaikee kakara. - KILO
Totta. Toivottavasti koliikkipentu - Maikkeli
Ja kohtelun. Toivottavasti tuo mulQ lanataan seuraavassa paikallispelissä vähintään loppukaudeksi saigonille. Ihan sama vaikka tulis minkä verran penalttia - Simoes
Niinpä. Olisko aika ilpanamyönteistenkin kaivaa pää hanurista ja lopettaa nää "vahva ilves on myös Tapparan etu lässytykset". Mut on kasvatettu vihaan tota paskasakkia vanhaan peri tamperelaiseen malliin, taitaa nää ilvemyönteiset asustella jossain muualla. - Labrys
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ainoa oikea tuomio olisi, että saisi takas sellaisen tärskyn, ettei se enään koskaa nouse jäältä. En tiedä vähää aikaa toista noin kuvottavaa rottaa.
Niin monta kertaa se on päässy kokeilee päättää toisen uraa joten ei mitää sääliä vaikka kävisi mitä hänelle itselleen. weedee
Juuri näin. Turha tulla tänne heitteleen väärien lasien värittämää tarinaa mm tappotaklauksista yms. Pahemminkin ipanoille olisi askissa voinut käydä, jos oikeus olisi toteutunut Tapparan pelaajien toimesta. Mutta ollaan tuollaisen sonnan yläpuolelle onneksi. - KPH"
Ei ole sitten kyllä hääppöinen taso mitä kerrot. Kertonee toki jo jotain ihmisestä noiden nimimerkkien takaa. Näyttää moderointi olevan samaa tasoa, kun kyseiset janarit ei edes kirjoituskieltoja tuollaisista saa.
--- Lainaus päättyy ---
Osaan arvostaa kovaa työmäärää ja omistautumista itse oikeaksi kokemansa asian eteen riippumatta olenko itse saman tarkoitushakuisen agendan takana. Joten onnittelut kovasta työstä, itse en jaksaisi Ilves-veljien foorumia tuolla tarmolla selata, mikä ehkä kertookin oleellisen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta