Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Tampereen Ilves 2015-2016
Jopi:
Vaikka tää nyt Ilveksellä ei ihan putkeen mene (taaskaan) niin kaikesta huolimatta toivon, että Ipa saa homman toimimaan. Se kumminkaan ei ole keneltäkään pois jos Tampereelta on kaksi toimivaa joukkuetta.
Toivon heille (siis joukkueelle) kaikkea hyvää.
Kankaantaan profeetta:
Mulle on henkilökohtaisesti sama onko synnyinkaupungissani kolme, kaksi, yksi vai ei yhtään liigajoukkuetta. Kunhan Tappara pelaa korkeimmalla sarjatasolla.
Noin moderaattorin ominaisuudessa ajattelin kuitenkin, että tämä naapurin säälijoukkueen ketju toimii monelle varmaan jonkinlaisena terapiana (kiva kun jollakin menee huonommin kuin meillä) mutta ehkä tämän ketjun voisi poistaa kokonaan. Emme varmaan menetä mitään
Kolme Seppää:
--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Lokakuu 24, 2015, 19:11:53 ---Mulle on henkilökohtaisesti sama onko synnyinkaupungissani kolme, kaksi, yksi vai ei yhtään liigajoukkuetta. Kunhan Tappara pelaa korkeimmalla sarjatasolla.
Noin moderaattorin ominaisuudessa ajattelin kuitenkin, että tämä naapurin säälijoukkueen ketju toimii monelle varmaan jonkinlaisena terapiana (kiva kun jollakin menee huonommin kuin meillä) mutta ehkä tämän ketjun voisi poistaa kokonaan. Emme varmaan menetä mitään
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä. Tuskin Ilves tarvitsee mitään omaa ketjuaan tällä foorumilla. Eiköhän asioita voi käsitellä yleisesti kaikkia Tapparan vastustajia koskevissa ketjuissa.
Muutenkin hyvän voittajan merkki on keskittyminen omaan tekemiseensä ja iloitseminen voitoistaan, eikä hyvän olon etsiminen vastustajien alavireestä. Paikallisvastusasetelma on muutenkin kärsinyt vuosikymmenten saatossa inflaatiota.
4_TRA:
--- Lainaus käyttäjältä: Kolme Seppää - Lokakuu 24, 2015, 20:19:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Lokakuu 24, 2015, 19:11:53 ---Mulle on henkilökohtaisesti sama onko synnyinkaupungissani kolme, kaksi, yksi vai ei yhtään liigajoukkuetta. Kunhan Tappara pelaa korkeimmalla sarjatasolla.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä. Tuskin Ilves tarvitsee mitään omaa ketjuaan tällä foorumilla. Eiköhän asioita voi käsitellä yleisesti kaikkia Tapparan vastustajia koskevissa ketjuissa.
Muutenkin hyvän voittajan merkki on keskittyminen omaan tekemiseensä ja iloitseminen voitoistaan, eikä hyvän olon etsiminen vastustajien alavireestä. Paikallisvastusasetelma on muutenkin kärsinyt vuosikymmenten saatossa inflaatiota.
--- Lainaus päättyy ---
Samalla kannalla. Etenkin tuo että otetaan ilo irti tästä meidän Tapparan tekemisistä !
pieni m:
Ilman muuta annetaan tän olla. Tässä on ihan hyvää juttua monesti, kun ei provosoida, eikä provosoiduta. Kyllä mua ainaki kiinnostaa tää ketju melkeen eniten tässä "Yleinen kiekkokeskustelu"-osiossa. Kenenkään ei tarvi tätä lukea. En määkään lue jotain hallimusiikkiketjua, kun se ei mua kiinnosta. Nää tänne kirjottavat "naapuritki" on oikeestaan ihan asiaa porukkaa. Ainaki niin kauan, ku Tappara on Ilveksen edellä taulukossa. (Eli eilen, nyt ja jatkossaki.) Ei tänne Ässät tarvi omaa ketjua, eikä Jokerit, mutta sen verran kiekkokulttuuria kiekkokaupungissa, että Ilves saa olla niin kauan ku se seura olemassa pysyy.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta