Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
TapparApp
coly:
Mistähän johtuu ettei itselläni ole tämä sovellus hetkeen toiminut. Äsken poistin ja latasin uudestaan, mutta samaa tekee eli aukaisee kyllä sovelluksen, mutta jos klikkaan esim. Ottelut niin ilmoittaa että sovellus on pysähtynyt.
Kalumummo:
Saiskohan ne pian sen aikaiseksi Nokialaaselle?
axe:
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Lokakuu 23, 2015, 10:22:43 ---Mistähän johtuu ettei itselläni ole tämä sovellus hetkeen toiminut. Äsken poistin ja latasin uudestaan, mutta samaa tekee eli aukaisee kyllä sovelluksen, mutta jos klikkaan esim. Ottelut niin ilmoittaa että sovellus on pysähtynyt.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei oo Sonyn puhelimella toiminut missään vaiheessa. Sellainen kymmenkunta luuria tsekkailtiin, niin kolmessa Sonyssa tuli kaikissa tuota kaatumista, muissa androideissa ja iPhoneissa pelas.
coly:
--- Lainaus käyttäjältä: axe - Lokakuu 23, 2015, 12:41:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Lokakuu 23, 2015, 10:22:43 ---Mistähän johtuu ettei itselläni ole tämä sovellus hetkeen toiminut. Äsken poistin ja latasin uudestaan, mutta samaa tekee eli aukaisee kyllä sovelluksen, mutta jos klikkaan esim. Ottelut niin ilmoittaa että sovellus on pysähtynyt.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei oo Sonyn puhelimella toiminut missään vaiheessa. Sellainen kymmenkunta luuria tsekkailtiin, niin kolmessa Sonyssa tuli kaikissa tuota kaatumista, muissa androideissa ja iPhoneissa pelas.
--- Lainaus päättyy ---
Jahas. No itselläni on nimenomaan Sony ;D
Eihän siinä. Kiitos selvennyksestä!
soosi:
Mulla Iphonessa (IOS 9.1) näkyy ikonissa pallura ja ykkönen, mutta applikaatin avamaalla ei löydy mitään ilmoitusta yms, jonka tuo numeropallura olisi kertonut. Uutisia? tarjouksia?
Esimerkiksi facebookissa sama pallura kertoo notifications-määrän.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta