Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

TapparApp

<< < (4/12) > >>

#27:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Elokuu 29, 2015, 09:21:26 ---Siinä luki

"Tätä viestiä näyttämällä saat Hakametsän Tappara Shopista lipun Tapparan seuraavaan CHL-otteluun EV Zugia vastaan!"

joten jos ei ollut torstaina hallissa hakemassa, niin seuraavan kerran tuo Hakametsän shoppi taitaapi olla auki juuri ottelussa EV Zugia vastaan.

--- Lainaus päättyy ---

ai kato, jaksoin melkein lukea kun tuo kausikortti on jo niin ei hirvesti kiinnostanut.
Kuitenkin lisää tälläisiä niin ei tarvitse huijata yleisömääriä chl peleissä :)

Messi:
Joo käykää hakemassa Tappara- lippu. Sitä voi sitten huiskutella muissakin peleissä😃😃

tomppa94:
Joo on mullaki kausari mut ois ton lipun hakenu tolle kauniille osapuolelle ja säästäny siinä rahat ;)

Jalmus:
Kiva, että tämäkin lopulta tuli. Itse muistelen vastaavaa ehdotelleeni jo varmaan pari vuotta sitten, mutta tämäkin vahvisti sitä käsitystäni, että Tappara ei koskaan ole ajan hermon kärjessä, vaan jälkijunassa tunnutaan tulevan.

Jaukki:

--- Lainaus käyttäjältä: Jalmus - Elokuu 30, 2015, 10:33:45 ---Kiva, että tämäkin lopulta tuli. Itse muistelen vastaavaa ehdotelleeni jo varmaan pari vuotta sitten, mutta tämäkin vahvisti sitä käsitystäni, että Tappara ei koskaan ole ajan hermon kärjessä, vaan jälkijunassa tunnutaan tulevan.

--- Lainaus päättyy ---
Onko muista joukkueista puhelin appeja? Itse en niitä nopeasti löytynyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta