Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Pelipaidat 2015-16 (CHL ja Liiga)
J:
--- Lainaus käyttäjältä: ViinikanBostonbruins - Syyskuu 21, 2015, 18:46:21 ---Itel ois tarkotus toi Sochkey paita( fudis) hommata... kunhan täs saa rahat kasaan. mahtava idea edelleenki. Toimitusaika ja postit tietty ois hyvä tietää.
--- Lainaus päättyy ---
Tilasin sen pitkähihaisen sockkey paidan, eli paita 49,99€, siihen pitkät hihat +5€ ja postikulut 9€ = 63,99€
Delivery Time: 28 Working Days, tosta ei pysty sanoon mitään. Vielä.
TJ:
Postikulut 9 euroa ja silti yli viiden viikon odotusaika. Nopeeta toimintaa. ???
MadLeka:
Tilasin tuon socckey-paidan 3.9. ja heti kohta 17.9. se näkyy lähteneen liikenteeseen. Viimeisen viikon paita on pyörinyt kuriirifirman Saksan toimipisteissä. Saapa nähdä koska löytää tiensä Suomeen. Absoluuttisesti paskin toimitus, mitä mulla on koskaan tullut vastaan. Toivottavasti paita on hieno.
Ekku#73#:
--- Lainaus käyttäjältä: J - Syyskuu 21, 2015, 17:08:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Syyskuu 15, 2015, 15:44:39 ---Ei olis taas pitäny hosua sillä tulihan se sieltä ja hieno on ja laadukkaan oloinen.
--- Lainaus päättyy ---
Kuinka kauan paketti oli matkalla? Saitko seurantalinkin s-postiin, kun tuote oli lähetetty? Ite tilasin 11.9 ja tuli tilausvahvistus samantien. Siinä luki, että kun tuote lähtee matkaan lähettävät seurantalinkin. Mut hiljasta on ollu...
--- Lainaus päättyy ---
Elikkäs kokolailla näin meni että tilasin 21.8 seuranta s-posti tuli 2.9 ja paketti näytti siirtyneen kuljetettavaksi ja perillä oli 15.9 ja olis tuonu kotiin mutta kysyin kuskilta kun se soitti että voisko tuoda työpaikalle kun on tässä lähellä ja se kävi, mietin vaan itte sitä että mahtoikohan ton mun paketin tulo kestää sen takia kun euroopassa ollaan elokuussa lomilla mutta pääasia että tuli.
Lisäksi tuli siinä alkuvaiheessa sellainen s-posti jossa kiiteltiin tilauksesta ja oltais toimitettu mulle 2 lippua johonkin chl peliin ja siihen vastasinkin mutta lippuja ei ole koskaan tullu ja se pelikin on jo pelattu.
J:
--- Lainaus käyttäjältä: Ekku#73# - Syyskuu 22, 2015, 14:26:46 ---kysyin kuskilta kun se soitti
--- Lainaus päättyy ---
Voi pilu, en muistaakseni laittanu puh numeroo siihen tilaukseen ja kirsikkana kakun päällä DPD toimittaa...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta