Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Harjoituspelit 2015

<< < (24/30) > >>

Jasu76:
Hyvä peli,  pystyi seuraamaan jopa ilman jännitystä. Sellanen jäi kuitenkin askarruttamaan onko muilla lihiksen syöneillä pakit sekasin enemmän kuin tepsillä?

-ei mulla muuta...

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Elokuu 16, 2015, 10:16:11 ---Sellanen jäi kuitenkin askarruttamaan onko muilla lihiksen syöneillä pakit sekasin enemmän kuin tepsillä?

--- Lainaus päättyy ---
Ei ehkä ajankohtaista, mutta söin toissa kaudella tyyliin tokaa kertaa ikinä hallilla. Nakkimukin sai halvalla kausikortin mukana tulleella kupongilla. Aivan jäätävä ruokamyrkytys seuraavana päivänä - 99 % varmuudella hallilta saatu. Ei sen jälkeen ole tehnyt mieli syödä mitään hallilla valmistettua.

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Elokuu 16, 2015, 10:16:11 ---Hyvä peli,  pystyi seuraamaan jopa ilman jännitystä. Sellanen jäi kuitenkin askarruttamaan onko muilla lihiksen syöneillä pakit sekasin enemmän kuin tepsillä?

-ei mulla muuta...

--- Lainaus päättyy ---

Ei.

Joksu:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Elokuu 16, 2015, 10:16:11 ---Hyvä peli,  pystyi seuraamaan jopa ilman jännitystä. Sellanen jäi kuitenkin askarruttamaan onko muilla lihiksen syöneillä pakit sekasin enemmän kuin tepsillä?

-ei mulla muuta...

--- Lainaus päättyy ---
Ekaa kertaa eilen pariin kolmeen vuoteen vetäsin lihis+makkaran vikan pelin ekalla tauolla, ja hyvää oli!

Jasu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Joksu - Elokuu 16, 2015, 17:46:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Elokuu 16, 2015, 10:16:11 ---Hyvä peli,  pystyi seuraamaan jopa ilman jännitystä. Sellanen jäi kuitenkin askarruttamaan onko muilla lihiksen syöneillä pakit sekasin enemmän kuin tepsillä?

-ei mulla muuta...

--- Lainaus päättyy ---
Ekaa kertaa eilen pariin kolmeen vuoteen vetäsin lihis+makkaran vikan pelin ekalla tauolla, ja hyvää oli!

--- Lainaus päättyy ---

Joo, kiitokset avusta,  ongelmien lähdekin selkesi, kun porukassa 3/5 vietti yön ja päivän vessassa ja koko kolmikko veti rosson pizzat noin klo 17 tuolloin. Erityiskiitokset siis siellä töissä tuolloin olleille, ei tartte taas seuraavan 16 vuoteen poiketa....

P.S. Lihiksissä ei ollut mitään vikaa,  korkeintaan hiukan omintakeinen maku.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta