Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Hopeaa 2015 - Miljoonan mutkan kautta

<< < (13/13)

Jaukki:

--- Lainaus käyttäjältä: Gilbert 17 - Kesäkuu 14, 2015, 01:23:33 ---Nyt kaikki arvostamaan tätä kaikkien muiden halveksimaa mutta meidän arvostamaamme hopeaa antamalla ääni MAHTAVALLE LAUMALLE KIRVESSYDÄMIÄ! http://moro.aamulehti.fi/2015/06/11/aanesta-kuka-heista-on-tampereen-positiivisin/

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos että muistutit. Kaikki äänestämään!

Messi:
Ei millään pahalla, mutta tuon äänestyksen tarkoitus ei ole löytää Tampereen positiivisinta, vaan antaa Aamulehdelle  ja sen tuhannelle yhteistyökummpaneille mahdollisuuden lähettää sinun sähköpostisi täyteen paskaa.

Edit: Tällä kommentilla palkintoa ei ainakaan minulle tule :D

Jaukki:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Kesäkuu 14, 2015, 09:16:11 ---Ei millään pahalla, mutta tuon äänestyksen tarkoitus ei ole löytää Tampereen positiivisinta, vaan antaa Aamulehdelle  ja sen tuhannelle yhteistyökummpaneille mahdollisuuden lähettää sinun sähköpostisi täyteen paskaa.

Edit: Tällä kommentilla palkintoa ei ainakaan minulle tule :D

--- Lainaus päättyy ---
Ja näin suututtavat mahdolliset tilaajat raivon partaalla. Nice plan, man!
Sori OT.

Gilbert 17:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Kesäkuu 14, 2015, 09:16:11 ---Ei millään pahalla, mutta tuon äänestyksen tarkoitus ei ole löytää Tampereen positiivisinta, vaan antaa Aamulehdelle  ja sen tuhannelle yhteistyökummpaneille mahdollisuuden lähettää sinun sähköpostisi täyteen paskaa.

Edit: Tällä kommentilla palkintoa ei ainakaan minulle tule :D

--- Lainaus päättyy ---
;D Voihan jättää klikkaamatta niitä kahta pallukkaa joissa kysytään haluatko sähköpostisi täyteen paskaa.

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: Gilbert 17 - Kesäkuu 14, 2015, 16:15:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Kesäkuu 14, 2015, 09:16:11 ---Ei millään pahalla, mutta tuon äänestyksen tarkoitus ei ole löytää Tampereen positiivisinta, vaan antaa Aamulehdelle  ja sen tuhannelle yhteistyökummpaneille mahdollisuuden lähettää sinun sähköpostisi täyteen paskaa.

Edit: Tällä kommentilla palkintoa ei ainakaan minulle tule :D

--- Lainaus päättyy ---
;D Voihan jättää klikkaamatta niitä kahta pallukkaa joissa kysytään haluatko sähköpostisi täyteen paskaa.

--- Lainaus päättyy ---

Näin tein ja annoin ääneni, yllätys yllätys Tapparalle !

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta