Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Kärpät–Tappara 7. finaali 25.4.2015 (La)

<< < (14/15) > >>

Suoraman Sevon:
Mun unissa Ej antaa Jormakalle siihen viereen.... Totuus on että olihan paikkoja aika vähän.... Toi Rosteri ei vaan kestäny mitään pientäkään häikkää, oli se sit Greenin ilmiselvä joku vamma, Dixonin viilto naamaan, tai 10min... Tää oli vielä enemmän ylisuorittamista kuin pari edellistä kevättä, seuraaviksi kausiksi tarvittais 1 kiekollinen puolustaja ja 1 selkeä ykkös sentteri... Malinen oli ihan pihalla playjarit, Green on kuitenkin enemmän rouhia kuin rakentaja vaikka hyvin pelaskin... Meidän seurassa on tietysti totuttu vähän liian hyvälle tolla sentteri osastolla...

Jaukki:

--- Lainaus käyttäjältä: lämäri - Huhtikuu 26, 2015, 08:00:15 ---rankat on fiilikset. ei voi muuta kuin kehua nuita kärppien nuoria jotka olivat todella isossa roolissa.. aho, nutivaara ja mäenalanen.. varsinkin tuon nutivaaran pelaaminen ja vatasmaiset nousut omasta päästä hienolla luistelulla olivat asioita jotka meidän pakeilta puuttuivat täysin. propsit kärpille junnuista vaikka haalivatkin maantieteellisesti puolesta suomesta niitä vaikkei siellä asukkaan ketään kuin poroja!

--- Lainaus päättyy ---
:D Kun ihmiset eivät riitä! Poro-Liiga! Niillä ei ainakaan hermot pala poroks! Nyt porottaa!
 Ei jumaliste, mää tuun hulluks...

Tenox:
Vitutus tottakai kauhee mutta helpotti vähän kun kaveri (umpi ilves) otti osaa rehellisesti

KILO:

--- Lainaus käyttäjältä: Tenox - Huhtikuu 26, 2015, 17:32:42 ---Vitutus tottakai kauhee mutta helpotti vähän kun kaveri (umpi ilves) otti osaa rehellisesti

--- Lainaus päättyy ---
Tuki tulee joskus yllättävältä suunnalta. Hieno homma.

ViidanLate:
Tässä on paljon puhuttu siitä miten sarjassa oli kaksi voittajaa ja että Tappara olisi ansainnut mestaruuden tai ainakin puolet kultamitalista. Ihan kiva, mutta kylmä fakta on se, että toisen pitää hävitä ja kolme kertaa putkeen se on osunut Tapparan kohdalle. Kahtena vuotena peräkkäin ollaan oltu maalin päässä ja aina se maali on jäänyt tekemättä. Mä en oikein enää osaa analysoida syitä tähän, ei ainakaan ole ollut siitä kyse etteikö ole ollut maalintekijöitä rosterissa. Ja vain se joukkue itse ne maalit tekee, ei fanit tai kukaan muukaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta