Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Kärpät–Tappara 7. finaali 25.4.2015 (La)

<< < (13/15) > >>

4_TRA:
Respect ja respect. Voittajan kuuluu juhlia ja se hävinny vaan oli huonompi. Enempi mua ärsyttää tuo tuommonen jargoni.

Line:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Huhtikuu 25, 2015, 23:18:50 ---Respect ja respect. Voittajan kuuluu juhlia ja se hävinny vaan oli huonompi. Enempi mua ärsyttää tuo tuommonen jargoni.

--- Lainaus päättyy ---
Totta tuokin, mutta tällaiset seitsemännen pelin jatkoajat ovat kuitenkin oma lukunsa - varsinkin kun se tapahtuu kaksi vuotta putkeen. Siinä minun mielestäni pitää voittajankin kuitenkin tuntea itsensä yhtä paljon onnekkaaksi kuin paremmaksi.

S.T.:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Huhtikuu 25, 2015, 20:22:47 ---********* tuo ratkaisumaali ihan huolella. Voiko surullisemmin enää päästää kaveria ratkaisuun. Nukahdus ja se oli siinä.

--- Lainaus päättyy ---

Jatkoajan Julius Junttilan haastattelusta bongattu huomio:

Minkälaisilla fiiliksillä seurasit Sebastian Ahon mestaruuden ratkaissutta maalia?

− No se oli täysin meidän pelitavan vastainen juttu. Latehan (Lauri Marjamäki) olisi repinyt pään irti, jos se ei olisi onnistunut siitä. Se yllätti varmaan Tapparankin, kun eivät odottaneet, että joku hakee haukena siellä, Junttila naureskeli.

lämäri:
rankat on fiilikset. ei voi muuta kuin kehua nuita kärppien nuoria jotka olivat todella isossa roolissa.. aho, nutivaara ja mäenalanen.. varsinkin tuon nutivaaran pelaaminen ja vatasmaiset nousut omasta päästä hienolla luistelulla olivat asioita jotka meidän pakeilta puuttuivat täysin. propsit kärpille junnuista vaikka haalivatkin maantieteellisesti puolesta suomesta niitä vaikkei siellä asukkaan ketään kuin poroja!

Maikkeli:
Mä olen deletoinut jatkoajan muistista.
Samoin matsin 15 viimeistä sekuntia.
Nyt unissani EJ 10 sekuntia ennen loppua puolittaisessa kaksiykkösessä tekee kärkikikan ( jonka yleensä kaudenaikana teki ),  kukkoslasse liukuu heittäytymiseltään ohi, 7 sekuntia jäljellä, EJ liruttaa Tarkin putkista ratkaisun.
Tuolla muistolla kohti seuraavaa kautta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta